- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (22.06.2011, 14:27)
- , ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Pro TV, cel mai fascinant brand românesc
Pro TV este cel mai fascinant brand românesc, potrivit unui studiu realizat de Unlock Market Research, care a stat la baza Topului 50 Branduri Fascinante lansat, miercuri, de revista Biz, acesta fiind un demers ce a urmărit să prezinte mărcile care îi fascinează pe români.
Urmărește
714 afișări
Pro TV, cel mai fascinant brand românesc
În Top 50 Branduri Fascinante, care a inclus şi mărci internaţionale de prestigiu, Pro TV s-a clasat pe locul al treilea, surclasând nume celebre din industria media precum Facebook, YouTube, Yahoo şi Google.
Pe primul loc în acest top s-a clasat brandul auto italian Ferrari, iar pe locul al doilea, brandul Discovery.
"Pro TV este fascinant pentru români, pentru că reuşeşte să strălucească prin fiecare produs pe care îl lansează. Istoria Pro TV a început pe 1 decembrie 1995, cu salutul Andreei Esca - «Bună seara, România! Bună seara, Bucureşti!». (...) Printre emisiunile de succes se numără Ştirile Pro TV, «Românii au talent», «Dansez pentru tine» sau «Happy Hour»", se precizează în prezentarea făcută brandului Pro TV.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Klaus Iohannis, cel care a nesfințit Calendarul Alegerilor Prezidențiale la români, ți-a rebotezat Ignatul: Ziua Renașterii Porcilor
-
Elon Musk propune testare cognitivă pentru oficialii americani aleşi
-
Criza din Coreea de Sud: Opoziţia vrea să-l demită din funcţie şi pe preşedintele interimar. Motivul invocat
-
Biden cere Pentagonului să intensifice livrările de arme către Ucraina
Topul celor mai fascinante zece branduri se continuă cu Facebook, pe locul al patrulea, Porsche, pe cinci, Heineken, pe şase, Stella Artois, pe şapte, Swatch, pe opt, Murfatlar, pe nouă, şi Harley Davidson, pe zece.
Printre brandurile româneşti care mai figurează în acest clasament al celor mai fascinante 50 de branduri se numără Joe (locul 24), Gerovital (26), Rom (29), Adevărul (35), Napolact (45), Dorna (46) şi Borsec (49).
În clasament apar şi branduri internaţionale de renume precum Sony (locul 17), L'Oreal (19), Vichy (21), Coca-Cola (27), Adidas (31), Nokia (33), Yahoo (34), Microsoft (36), Apple (42), Google (44), Durex (50).
"Un top al mărcilor fascinante poate inspira în mai mare măsură la acţiune, comparativ cu un top al mărcilor puternice. Brandurile mari, puternice, devin desori înţepenite în propriile reguli şi nu mai aduc nimic senzaţional, care să stimuleze creativitatea, deşi consumatorii continuă să le consume şi să le respecte", se arată într-un material din revista Biz, care explică felul în care s-a realizat clasamentul brandurilor fascinante.
"Din studiul Unlock Market Research reiese că un brand fascinant este mai degrabă creativ, plin de viaţă, original, surprinzător, inovator, provocator (...). Brandurile fascinante sunt cele care au scris o istorie personală sau o scriu în acest moment", se mai arată în acelaşi material.
Citește pe alephnews.ro: Trump explodează pe Truth Social. Președintele ales le spune celor 37 de persoane cu pedepse comutate de Biden să „se ducă dracului” de Crăciun
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Warren Buffett a spus cândva că o casă poate să fie un coşmar dacă ochii cumpărătorului sunt mai mari decât portofelul său. Totuşi, crede că investiţia sa de 31.500 de dolari este una dintre cele mai bune
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe