- Home
- Cultură-Media
- NEW YORK, (04.12.2013, 14:46)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Publicaţia Newsweek şi-ar putea relua apariţia pe hârtie la începutul anului 2014
Săptămânalul american Newsweek, a cărui ultimă ediţie tipărită a apărut pe piaţă pe 31 decembrie 2012, devenind apoi o publicaţie exclusiv digitală, şi-ar putea relua apariţia pe hârtie la începutul anului 2014.
Urmărește
73 afișări
Publicaţia Newsweek şi-ar putea relua apariţia pe hârtie la începutul anului 2014 (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Newsweek şi-ar putea relua apariţia tipărită în ianuarie sau februarie, săptămânalul urmând să aibă 64 de pagini pe ediţie, a declarat Jim Impoco, redactorul-şef al Newsweek, informează The New York Times.
Potrivit lui Impoco, situaţia financiară a Newsweek ar urma să depindă mai mult de abonaţi decât de publicitate, iar cititorii vor plăti mai mult decât în trecut pentru a avea acces la materialele publicaţiei.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Rusia înarmează trupele nord-coreene cu arme de infanterie la frontiera cu Ucraina
-
Deputat PSD: Propunem zero impozit pe venit pentru tinerii sub 26 de ani
-
Alegeri SUA 2024. Ce plan au democraţii dacă Donald Trump îşi va declara prematur victoria
-
Noi percheziţii în R. Moldova: Gruparea „ŞOR” oferă oamenilor bani pentru a-l vota pe Stoianoglo
"Va fi un model bazat mai mult pe abonamente, mai apropiat de The Economist, decât cu ceea ce face în prezent Time Magazine", a explicat Jim Impoco. "Va fi gândit ca un produs premium", a mai spus Impoco.
Jim Impoco, care a devenit redactorul-şef al Newsweek în luna septembrie, a declarat că noul proprietar al publicaţiei (companiei IBT Media) nu are de gând să cheltuie la fel de mulţi bani ca predecesorii săi cu acest săptămânal.
El a precizat că IBT a negociat cu tipografii şi distribuitorii şi speră că Newsweek va avea un tiraj de 100.000 de exemplare în primul an de la relansarea ediţiei în print.
De când a intrat în echipa Newsweek, Impoco, fost editor al The New York Times, a făcut numeroase angajări şi urmăreşte să extindă acoperirea internaţională a publicaţiei.
Potrivit The New York Times, reîntoarcerea publicaţiei Newsweek în print este un semn pozitiv pentru industria de publishing, care se luptă să supravieţuiască în era digitală.
Fondat în 1933, de un fost jurnalist al publicaţiei Time, şi preluat de Washington Post în 1961, săptămânalul Newsweek este un nume de marcă al presei americane. Însă, în cei doi ani care au precedat deciziei de a elimina versiunea sa tipărită, Newsweek a înregistrat pierderi de 70 de milioane de dolari.
Săptămânalul american Newsweek, a cărui ultimă ediţie tipărită a apărut pe piaţă pe 31 decembrie 2012, devenind apoi o publicaţie exclusiv digitală, este deţinut în prezent de compania IBT Media, care deţine şi titlul International Business Times.
Oficialii IBT Media au anunţat la începutul lunii august că vor prelua marca Newsweek şi operaţiunile în online ale acestei publicaţii de la compania IAC, care deţinea la momentul respectiv revista.
Tranzacţia nu a inclus şi site-ul de informaţii The Daily Beast, care a rămas în portofoliul IAC. Valoarea tranzacţie nu a fost făcută publică.
În 2010, The Washington Post, proprietarul de la momentul respectiv al Newsweek, a vândut publicaţia magnatului media Sidney Harman pentru 1 dolar.
Pe de altă parte, în iulie 2012, grupul de internet american IAC, controlat de familia Harman, a anunţat preluarea controlului asupra companiei The Newsweek Daily Beast, formată în 2010. La momentul respectiv, Barry Diller, CEO al IAC, a spus că grupul său studiază noi opţiuni în ceea ce priveşte controlul companiei Newsweek/Daily Beast, după ce coproprietarul acesteia, familia Harman, a decis să-şi limiteze investiţiile, fără a-şi ceda acţiunile. Diller a precizat că familia Harman a ales să facă acest lucru după decesul, cu un an înainte, al magnatului media Sidney Harman.
Citește pe alephnews.ro: Statele Unite își întăresc prezența militară în Orientul Mijlociu. Pentagonul anunță că mai multe bombardiere și nave de război americane sunt pe drum
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Citește pe www.zf.ro: Firma din România care face bani din ce aruncă românii la coş a deschis cea mai modernă fabrică din UE
Citește și: Săptămânalul Newsweek renunţă la versiunea print
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Satul strămoșesc al Kamalei Harris urmărește cu mândrie alegerile SUA. Cum o numesc localnicii pe candidată
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce veste despre manechinul de 44 de ani care și-a părăsit soțul milionar pentru antrenorul personal
PROSPORT.RO
Calvar nesfârșit pentru românca întemnițată în China din 2017. ”Dacă nu ai spălat bine podeaua, nu mai ai dreptul la hrană suplimentară din banii tăi”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe