Răzvan Corneţeanu: A trecut perioada în care presa putea să blufeze

Perioada în care presa putea să simuleze în faţa publicului calităţi precum credibilitatea a trecut, iar titlurile trebuie să vină cu informaţie de calitate, a declarat Răzvan Corneţeanu, director general Adevărul Holding, joi, într-un eveniment dedicat lansării revistei OK! pe piaţa din România.

Urmărește
67 afișări
Imaginea articolului Răzvan Corneţeanu: A trecut perioada în care presa putea să blufeze

Răzvan Corneţeanu: A trecut perioada în care presa putea să blufeze (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)

"A trecut perioada în care puteai să blufezi, ca să nu zic să înşeli publicul. Credibilitatea este ceva ce se câştigă greu şi se pierde repede", a spus Răzvan Corneţeanu.

Publicaţia OK! va apărea pe piaţă începând de vineri şi va avea o apariţie bilunară, într-un tiraj de 75.000 de exemplare, conţinutul fiind majoritar internaţional.

"Brandul OK! lasă o mare marjă de manevră, adică această licenţă nu a venit cu un caiet de sarcini foarte riguroase. Testul constă mai mult în capacitatea de a pricepe spiritul OK!, care se bazează în principal pe exclusivităţi. Veţi vedea deseori pe marginea articolelor o ştampilă cu «Exclusiv», sau «Exclusiv pentru OK!»", a mai spus Corneţeanu.

Potrivit directorului general al Adevărul Holding, revista OK! se va găsi la chioşcuri începând de vineri, când va fi lansat şi site-ul publicaţiei.

Pe coperta primului număr al versiunii româneşti a revistei OK! apare cuplul Tom Cruise - Katie Holmes, care aşteaptă cel de-al doilea copil al lor. Printre exclusivităţile internaţionale ale revistei se numără un interviu cu Sam Worthington, protagonistul filmului "Avatar", şi unul cu actriţa Diane Kruger, care a jucat în filmul "Ticăloşi fără glorie". La capitolul exclusivităţi de pe piaţa autohtonă, OK! a publicat în primul număr un interviu cu vedeta de televiziune Andrei Gheorghe şi unul cu ultima iubită a fostului tenisman Ilie Năstase.

Varianta românească a OK! va include folosirea exclusivităţilor mondene din toată lumea, obţinute prin reţeaua OK! Internaţional, o pondere atractivă a imaginilor, interviuri cu personalităţi şi vedete, reportaje cu staruri la ele acasă, la petreceri şi la birou, şedinţe fotografice originale, recomandări în ceea ce priveşte ultimele tendinţe de fashion şi beauty, dar şi lectură, cronici de teatru şi filme, lansări muzicale. Preţul revistei OK! va fi de 3,99 lei.

OK! România este cea de-a 21-a ediţie locală a revistei OK!.

OK! - o publicaţie britanică săptămânală, specializată în difuzarea de informaţii despre celebrităţi - este cea mai bine vândută revistă de profil din Marea Britanie.

Revista a fost lansată în aprilie 1993, de Northern & Shell, ca o publicaţie lunară. Începând din 2004, când revista a fost lansată în Australia, OK! a început să se extindă la nivel internaţional. În prezent, publicaţia apare şi în: Australia, Austria, Azerbaidjan, Bulgaria, China, Germania, Grecia, India, Malayisia, Mexic, Orientul Mijlociu, Filipine, Rusia, Spania, Elveţia, Thailanda, Turcia, Marea Britanie şi Statele Unite ale Americii.

În afară de OK!, din portofoliul Adevărul Holding fac parte cotidianele Adevărul, Adevărul de seară, tabloidul Click!, revistele Dilema veche, Dilemateca, Foreign Policy Romania, precum şi cotidianul Blik din Ucraina, colecţiile de carte de lux Adevărul, dar şi un număr mare de suplimente şi produse complementare. Divizia internaţională a grupului mai cuprinde redacţii în Spania şi Italia, înfiinţate în 2007. Totodată, Adevărul Holding editează Forbes România şi topul anual "Forbes România 500 Miliardari".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici