- Home
- Cultură-Media
- (08.04.2015, 13:41)
- Bogdan Enache
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Reţeaua de socializare pentru cei mai de succes oameni din lume: costă 1.500 de dolari pe an pentru a deveni membru
Cu un program foarte aglomerat, sub stresul unor decizii ce valorează milioane de dolari, gestionarea prezenţei online şi a imaginii personale în acest mediu este încă o sarcină pentru care mulţi dintre cei mai de succes oameni de afaceri din lume nu au timp să o indeplinească, mai ales în condiţiile în care există o serie întreagă de reţele de socializare din care să aleagă.
Urmărește
1237 afișări
Reţeaua de socializare pentru cei mai de succes oameni din lume: costă 1.500 de dolari pe an pentru a deveni membru, iar o echipă de specialişti se ocupă de actualizarea profilului (Imagine: captură)
Andrew Wessels a venit însă cu o soluţie, pe care unii o pot considera salvatoare, pentru cei mai bogaţi şi de succes oameni din lumea afacerilor. Potrivit forbes.com, Wessels a pus bazele unei reţele de socializare online dedicate exclusiv profesioiştilor din lumea afacerilor, întreţinută şi actaulizată de o echipa de experţi. Pentru a deveni membri, oamenii de afaceri trebuie să plătească un abonament anual de 1.500 de dolari..
ULTIMELE ȘTIRI
-
După anularea alegerilor și suspendarea dreptului TĂU la vot, mai crezi în statul român democratic? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Iohannis, despre întâlnirea cu Zelenski la care România nu participă: Mi se pare un pic neobişnuit
-
Iohannis: Eu nici nu pot să plec. Dacă aş pleca, ar trebui să o fac prin demisie
-
Oficial! Dan Şucu este noul acţionar majoritar al clubului Genoa din serie A
Serviciul fondat şi lansat de londonezul Andrew Wessels este intitulat The Marque, disponibil la adresa themarque.com, şi are deja 50 de membri fondatori, printre care se află manageri de top precum Ric Lewis, CEO al Tristan Capital Partners şi Nadja Swarovski, membră în consiliul director al afacerii cu cristale Swarovski a familiei sale.
De asemenea, miliardarul britanic Charles Dunstone, al cărui nume este legat de domeniul telefoniei mobile în Marea Britanie, finanţistul Ben Goldsmith şi mogulul din domeniul imobiliar Nick Candy sunt membri ai The Marque.
Andrew Wessels a finanţat compania din banii săi, iar printre investitori se numără şi reprezentantul pentru Europa al firmei americane KKR, care operează pe piaţa de capital, Dominic Murphy.
The Marque nu este prima reţea de socializare dedicată profesioniştilor din business: exista deja aşa-numitul MySpace pentru milionari ASmallWorld, care s-a transformat în 2013 într-un club de elită pentru călătorii, în timp ce absolvenţii universităţilor de top din domeniul business sunt verificaţi dacă vor să se alăture reţelei IvyConnect, lansate la New York.
Potrivit forbes.com, The Marque se diferenţiază de restul de reţele sociale prin faptul că se oferă să realizeze ea, prin intermediul experţilor proprii, partea de "socializare" şi actualizarea profilului membrilor.
După ce a dobândit un număr minim de membri, reţeaua va continua să crească exclusiv pe baza invitaţiilor trimise de membri altor profesionişti. Noii invitaţi sunt verificaţi de echipa lui Wessels pentru a evita includerea în reţea a nepotului vreunui afacerist care are nevoie de o slujbă.
"Avem reguli clare despre cine poate fi recomandat. Trebuie să fie directori cu experienţă, parteneri în instituţii bancare şi companii de pe piaţa de capital. Trebuie să fie oameni implicaţi în decizii care fac afacerile să funcţioneze", a explicat Andrew Wessels, pentru Forbes, din biroul său din centrul Londrei unde se află sediul companiei şi majoritatea membrilor fondatori ai reţelei The Marque.
Ţinta reţelei nu este să aibă membri bogaţi, ci membri care au succes în domeniul lor de expertiză, iar succesul este definit, pentru The Marque, ca fiind "o contribuţie semnificativă în domeniul lor de expertiză, fie că este vorba despre afaceri, acte caritabile sau sport". Wessels insistă că The Marque nu este o reţea elitistă, deşi din afară poate părea aşa. "Este un club bazat pe succesul profesional. Nu ne interesează ce şcoală aţi făcut. Nu ne interesează dacă aţi fost la şcoală", spune fondatorul reţelei themarque.com.
Filtrele de acces sunt încă foarte stricte, managerii din eşalonul doi al marilor companii nefiind acceptaţi. Potrivit lui Wessels, este foarte posibil ca în viitor, un profesionist cu funţia de "vicepreşedinte" într-o mare companie să nu mai poată fi acceptat în cadrul reţelei sociale.
Membrii The Marque au voie să invite doar maximum cinci persoane în reţea, scopul final al lui Wessels fiind calitatea şi nu cantitatea membrilor. The Marque ar urma să fie o reţea cu câteva mii de membri, nu milioane.
Citește pe alephnews.ro: Klaus Iohannis spune că „nimeni nu este de vină pentru anularea alegerilor”. Declarațiile Președintelui
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Decizie fără precedent: Săptămâna de lucru scade la numai 4 zile, pentru a da posibilitatea oamenilor să se întâlnească, să fie relaxaţi şi să crească natalitatea
Cel mai mare oraş din România are mai puţin de 5.500 de locuitori, dar o suprafaţă mai mare decât Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara la un loc
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
„Nu mă aşteptam să fie vândute atât de multe”. Revista în care campioana mondială a apărut doar cu o pereche de mănuşi pe ea a scris istorie
PROSPORT.RO
Mădălin Ionescu este bolnav! Vedeta s-a internat de luni, în mare secret. Ce diagnostic a primit
CANCAN.RO
Ninge de Sărbători în București. Meteorologii Accuweather au modificat prognoza în urmă cu puțin timp
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe