Rezultatele irelevante la căutări, principala problemă a Google

Gigantul american Google, numărul unu în căutările pe internet, se află în faţa celei mai mari provocări: să scape de armata de "spammeri" de care s-a înconjurat - adică de proprietarii de site-uri care au învăţat cum trebuie să arate şi ce trebuie să conţină o pagină web pentru a apărea cât mai sus în căutările făcute de utilizatori pe internet, chiar în condiţiile în care pe pagină nici măcar nu se găseşte de fapt răspunsul la întrebări, scrie cotidianul britanic The Guardian.

Urmărește
58 afișări
Imaginea articolului Rezultatele irelevante la căutări, principala problemă a Google

Rezultatele irelevante la căutări, principala problemă a Google

"Există deci probleme acasă la Google. Agitaţia nu este însă în interiorul companiei, ci în rândul clienţilor care încep să descopere că atunci când realizează diferite căutări pe net - de exemplu pentru a evalua sau cumpăra diferite produse consumer - cum sunt maşinile de spălat vase sau husele pentru iPhone 4 - sau dacă vor să gasească un site util care să le răspundă unor întrebări, rezultatele Google sunt pline de spam - de rezultate irelevante", scrie The Guardian.

În fapt, problema care a afectat prima generaţie de motoare de căutare - cum este Altavista, pare acum să devină din ce în ce mai vizibilă şi în cazul Google, care s-a distanţat la început de rivalii săi tocmai pentru că filtra atât de eficient spamul, comentează publicaţia britanică.

Citeşte mai multe despre problemele Google pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici