"Românii au talent", "MasterChef", "Vocea României", "Las Fierbinţi" continuă la Pro TV şi în 2015

Show-urile "Românii au talent", "MasterChef", "Vocea României", "Las Fierbinţi" vor fi la Pro TV şi în 2015, an în care strategia de business a Pro TV SA vizează consolidarea portofoliului printr-o poziţionare clară a staţiilor mai mici, care vor veni cu o ofertă premium adresată publicului ţintă.

Urmărește
928 afișări
Imaginea articolului "Românii au talent", "MasterChef", "Vocea României", "Las Fierbinţi" continuă la Pro TV şi în 2015

"Românii au talent", "MasterChef", "Vocea României", "Las Fierbinţi" continuă la Pro TV şi în 2015

Potrivit unui comunicat al Pro TV, ştirile, divertismentul, emoţia şi acţiunea au fost câteva dintre coordonatele care au definit grila televiziunii în acest an, cu filme de top, show-uri cu audienţe record precum "Vocea României", "Românii au talent" şi "MasterChef" şi noutăţi, ca emisiunea "Visuri la Cheie".

Pentru anul 2015, strategia de business vizează consolidarea portofoliului printr-o poziţionare clară a staţiilor mai mici, care vor veni cu o ofertă premium adresată publicului ţintă.

TITLURILE ZILEI

"Este natural pentru o organizaţie să îşi dorească susţinerea întregului portofoliu şi nu doar a brandului principal. Anul viitor va aduce schimbări, modificări şi îmbunătăţiri în grila de programe a tuturor staţiilor TV din portofoliul nostru. În plus, vom aborda o politică de promovare susţinută a canalelor mai mici pe cele principale, astfel încât să facem cunoscută oferta acestora către publicul relevant", a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV SA.

Potrivit Pro TV, anul 2015 va fi unul al noutăţilor, inovaţia rămânând coordonata principală atât în construirea grilei, cât şi în strategia de programare. Pro TV îşi propune să reinventeze televiziunea din România în 2015, cu formate renumite la nivel internaţional, producţiile având un rol major în grila anului viitor. Show-uri noi, precum "Sunt celebru, scoate-mă de aici" ("I'm a celebrity… Get me out of here!", format deţinut de ITV) şi "Tumble" (format deţinut de BBC, lansat în 2014 în Marea Britanie) vor fi produse de Pro TV, însă nu vor lipsi din grilă producţiile consacrate "Românii au talent", "MasterChef", "Vocea României", "Visuri la Cheie" şi "Las Fierbinţi".

Oferta de televiziune a Pro TV SA acoperă o categorie largă de public, cu conţinut dedicat pe gustul fiecărui român: Pro TV, Acasă TV, Acasă Gold, Pro Cinema, Pro TV Internaţional, Sport.ro şi MTV România.

Acasă TV, primul canal de televiziune românesc dedicat publicului feminin, va continua să difuzeze unele dintre cele mai bune telenovele internaţionale. Printre noutăţile anului viitor se găsesc "La Gata" (o producţie Televisa), "Los Miserables" (Telemundo), "Las Bravo" (Azteca), dar şi seriale turceşti cu audienţe impresionante în întreaga lume. De asemenea, una dintre cele mai spectaculoase poveşti de dragoste va putea fi urmărită la Acasă TV în 2015 - "Puterea destinului", un serial care prezinta o poveste ce surprinde lupta dintre societatea modernă şi tradiţiile turceşti. În premieră, primele episoade ale serialului Acasă TV "Puterea destinului" vor putea fi vizionate pe Pro TV începând cu 5 ianuarie.

Acasă Gold, la mai puţin de patru ani de la lansare, devine televiziunea ce oferă seriale variate, potrivite tuturor gusturilor. Atât serialele româneşti, cât şi serialele internaţionale de comedie, acţiune, familie şi romantice vor atrage în faţa televizorului întreaga familie: de la bărbaţi şi femei până la copii, tineri şi bunici.

Pro Cinema, adresat în exclusivitate iubitorilor de film, îşi va consolida anul viitor oferta de gen, venind cu o selecţie variată de titluri. În 2015, serile Pro Cinema vor aduce două filme în prime time.

La rândul său, televiziunea Sport.ro va continua "să dea ora exactă în sport şi anul următor". Mai mult, publicul masculin va găsi o ofertă nouă de conţinut la această televiziune.

Pro TV Internaţional va rămâne legătura românilor de peste hotare cu ţara lor, prin intermediul ştirilor şi emisiunilor de divertisment locale.

Totodată, MTV va continua să difuzeze muzică, divertisment, programe de cultură urbană şi cele mai importante evenimente muzicale româneşti şi internaţionale.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici