Romtelecom lansează, în august, propria televiziune sportivă, Dolce Sport

Romtelecom va lansa, în luna august, o televiziune sportivă, Dolce Sport, care va fi disponibilă pe platformele Dolce (DTH şi IPTV) şi NextGen şi va transmite meciuri din UEFA Champions League, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Urmărește
831 afișări
Imaginea articolului Romtelecom lansează, în august, propria televiziune sportivă, Dolce Sport

Romtelecom lansează, în august, propria televiziune sportivă, Dolce Sport (Imagine: Mediafax Foto)

Potrivit comunicatului, Romtelecom Dolce şi NextGen vor transmite în direct, începând cu 26 august, 112 meciuri din UEFA Champions League, prin canalul Dolce Sport. Romtelecom a obţinut dreptul pentru transmiterea exclusivă a meciurilor care compun al doilea pachet de drepturi de televizare. Pachetul include meciurile live, rezumatele meciurilor şi o emisiune săptămânală de analiză a etapei, precum şi drepturile de transmisie a partidelor pe internet, la adresa www.romtelecom.ro.

Canalul Dolce Sport va fi disponibil pe platformele Dolce (DTH şi IPTV) şi NextGen, ale companiei Romtelecom.

"Dorim să oferim celor peste un milion de clienţi ai noştri un beneficiu suplimentar prin adăugarea canalului Dolce Sport la pachetele Dolce şi NextGen, fără ca aceştia să plătească ceva în plus la abonamentul actual. Cu lansarea canalului Dolce Sport Romtelecom facem un nou pas în implementarea strategiei sale de poziţionare ca furnizor preferat de entertainment pe piaţa românească, după lansarea serviciilor IPTV Dolce Interactiv şi a pachetului de programe HD", a declarat Ovidiu Ghiman, director executiv Strategie şi Dezvoltarea Afacerii.

Celelalte 34 de meciuri ale UEFA Champions League care nu fac parte din pachetul preluat de Romtelecom vor fi prezentate în reluare pe acelaşi canal, pe lângă transmiterea lor în direct pe programele TVR. Achiziţionarea acestor drepturi de transmisie a UEFA Champions League pentru două sezoane, 2010/2011 şi 2011/2012, face parte din strategia Romtelecom de a oferi cât mai mult conţinut exclusiv şi de înaltă calitate clienţilor săi, potrivit comunicatului.

Data exactă de lansare a canalului Dolce Sport nu a fost făcută publică, reprezentanţii Romtelecom declarând, pentru MEDIAFAX, că televiziunea va emite din luna august. Totodată, reprezentanţii Romtelecom nu au oferit detalii cu privire la grila de programe a Dolce Sport, echipa care va lucra la acest post TV şi investiţia implicată de lansarea noului canal.

Pe de altă parte, reprezentanţii Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) au declarat, pentru MEDIAFAX, că Romtelecom foloseşte pentru lansarea Dolce Sport o licenţă audiovizuală prin satelit obţinută pe 23 octombrie 2008 de la CNA. Potrivit proiectului prezentat de Romtelecom la momentul respectiv în faţa membrilor CNA, licenţa audiovizuală urma să fie folosită pentru lansarea canalului Dolce Info, un post TV care urma să difuzeze informaţii despre ofertele şi serviciile Romtelecom, meteo, ştiri din trafic, curs valutar şi teleshopping.

Ulterior, Romtelecom a solicitat CNA modificarea denumirii Dolce Info în Dolce TV şi transformarea televiziunii într-una generalistă. Totodată, săptămâna trecută, Romtelecom a solicitat şi a primit aprobarea Consiliului pentru a transforma televiziunea Dolce TV în postul sportiv Dolce Sport, au mai declarat, pentru MEDIAFAX, reprezentanţii CNA.

În grila de programe a platformei Dolce mai sunt prezente, în acest moment, cinci canale sportive: Sport.ro, Eurosport, Eurosport 2, Telesport şi SportKlub.

Romtelecom face parte din grupul elen de telecomunicaţii OTE, care deţine peste 54% din acţiunile companiei româneşti. OTE mai este prezent pe piaţa românească prin divizia locală a operatorului de telefonie mobilă Cosmote, dar şi prin reţeaua de magazine Germanos. Principalul acţionar minoritar al OTE este grupul german Deutsche Telekom.

Serviciul de televiziune Dolce a depăşit în prezent 900.000 de clienţi, atraşi în aproximativ trei ani de la lansare, în timp ce NextGen a atins peste 160.000 de clienţi, atraşi în circa doi ani de la lansare.

NextGen furnizează servicii de acces la internet, televiziune prin cablu şi telefonie fixă în Giurgiu, Mangalia, Miercurea Ciuc, Mioveni, Odorheiul Secuiesc, Slobozia, Târgovişte, Târgu-Jiu, Târgu Secuiesc şi Tulcea şi peste 100 de localităţi rurale. Operatorul este o subsidiară deţinută integral de Romtelecom, care activează pe piaţa telecom din 2008.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici