- Home
- Cultură-Media
- SAN FRANCISCO, (31.07.2013, 16:19)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Schimbări la Facebook: Reţeaua de socializare va introduce spoturile publicitare în stilul celor difuzate de televiziuni
Facebook Inc. plănuieşte să introducă spoturile publicitare similare celor difuzate de televiziuni, o strategie care ar urma să aducă reţelei de socializare venituri de aproximativ 2,5 milioane de dolari pe zi, potrivit unor surse apropiate companiei.
Urmărește
1026 afișări
Schimbări la Facebook: Reţeaua de socializare va introduce spoturile publicitare în stilul celor difuzate de televiziuni (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Cea mai mare reţea de socializare din lume, care are în prezent 1,15 miliarde de utilizatori, încearcă să spargă monopolul deţinut de reţelele de televiziune în privinţa bugetelor din publicitate, scrie bloomberg.com.
Astfel, începând din acest an, pe Facebook ar urma să apară spoturi publicitare cu o durată de 15 secunde, similare celor difuzate la TV. Această strategie va aduce reţelei de socializare venituri de aproximativ 2,5 milioane de dolari pe zi, potrivit unor surse apropiate companiei.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Garda Națională a fost activată în Washington pentru a asigura securitatea alegerilor din 2024
-
Cel mai negru scenariu al alegerilor prezidenţiale din Republica Moldova: „Vor lichida treptat orice instituţie democratică”
-
Alegeri în Republica Moldova: Preoţii din R. Moldova care au călătorit la Moscova, instruiţi să-i asigure lui Stoianoglo voturi
-
MAE: Nouă români rămân dispăruţi în urma inundaţiilor din Spania
Facebook vrea să îşi crească veniturile având în vedere milioanele de utilizatori care vizitează acest site zilnic, inclusiv în timpul orelor de prime-time (20.00 şi 23.00). Totodată, în ultimul trimestru, 61% din membrii Facebook au intrat pe această reţea de socializare zilnic, numărul acestora fiind în creştere.
"În fiecare seară, între 88 şi 100 de milioane de persoane utilizează Facebook în timpul orelor de prime-time, numai în SUA", a declarat Sheryl Sandberg, Chief Operating Officer la Facebook.
Elisabeth Diana, un purtător de cuvânt al companiei, a refuzat să comenteze noua strategie de publicitate a Facebook.
Reţeaua de socializare le permite deja advertiserilor să încarce spoturi video pe conturile lor de Facebook, însă noul serviciu le va permite acestora să posteze clipurile publicitare direct pe paginile de Facebook ale utilizatorilor, potrivit surselor citate.
În acelaşi timp, 15 secunde este şi durata spoturilor video care pot fi postate, începând de luna trecută, pe Instagram, un serviciu al Facebook pe care pot fi distribuite fotografii. Astfel, spoturile publicitare vor fi familiare utilizatorilor serviciilor furnizate în prezent de Facebook.
Strategia Facebook prevede faptul că, iniţial, spoturile publicitare vor putea fi difuzate pe perioada unei zile şi vor putea fi targetate în funcţie de vârsta şi genul utilizatorilor cărora le sunt adresate, potrivit surselor citate.
Totuşi, membrii Facebook nu vor vedea un astfel de spot publicitar de mai mult de trei ori într-o zi. În funcţie de audienţa la care un advertiser plănuieşte să ajungă, preţurile acestor spoturi publicitare vor varia între 1 milion de dolari şi 2,5 milioane de dolari pe zi, conform surselor citate.
Mark Zuckerberg, Chief Executive Officer al Facebook, care se ocupă de această strategie alături de Carolyn Everson, expertul în marketing al companiei, a amânat de două ori data punerii în aplicare a acestei strategii.
Săptămâna trecută, Zuckerberg a declarat că este "sensibil" la modul în care utilizatorii Facebook reacţionează în general la publicitatea de pe acest site. Astfel, Zuckerberg vrea să se asigure că utilizatorii reţelei de socializare nu vor fi afectaţi de introducerea acestor spoturi publicitare.
Citește pe alephnews.ro: Fermele ecologice sunt rezistente în fața inundațiilor și declinului biodiversității
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Citește pe www.zf.ro: Firma din România care face bani din ce aruncă românii la coş a deschis cea mai modernă fabrică din UE
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce veste despre manechinul de 44 de ani care și-a părăsit soțul milionar pentru antrenorul personal
PROSPORT.RO
Calvar nesfârșit pentru românca întemnițată în China din 2017. ”Dacă nu ai spălat bine podeaua, nu mai ai dreptul la hrană suplimentară din banii tăi”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe