Sfârşitul internetului aşa cum îl ştim. Conţinutul, distribuit cu prioritate, dacă creatorul lui plăteşte

Google şi operatorul de internet Verizon sunt pe punctul să semneze un acord care să-i permită acestuia din urmă să grăbească drumul conţinutului online către utilizatori, dacă creatorul lui este dispus să plătească pentru privilegiu.

Urmărește
69 afișări
Imaginea articolului Sfârşitul internetului aşa cum îl ştim. Conţinutul, distribuit cu prioritate, dacă creatorul lui plăteşte

Sfârşitul internetului aşa cum îl ştim. Conţinutul, distribuit cu prioritate, dacă creatorul lui plăteşte

Taxele ar putea fi plătite, de exemplu, de companii precum YouTube, deţinută de Google, către un operator de internet precum Verizon, pentru a fi sigure că au prioritatea în ceea ce priveşte distribuirea conţinutului către utilizatori, scrie New York Times, care apreciază că, în cele din urmă, înţelegerea ar putea duce la un preţ mai mare plătit de consumatori.

Un asemenea acord ar putea lăsa în urmă una dintre politicile de bază ale internetului, neutralitatea, conform căreia niciun conţinut nu este favorizat în faţa altuia. Surse din apropierea negocierilor, citate de New York Times, susţin că înţelegerea dintre cei doi giganţi ar putea fi semnată chiar săptămâna viitoare.

Citeşte mai multe despre acordul dintre Google şi Verizon pe www.gandul.info.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici