Silvius, unul dintre fiii lui Silviu Prigoană, a devenit principalul acţionar al Etno TV

Silvius Prigoană a devenit principalul acţionar al Etno TV, după ce a preluat de la Honorius Prigoană, unul dintre fraţii săi, 80 de părţi sociale în compania Etno Folclor Media SRL, care deţine licenţa audiovizuală a acestei televiziuni de muzică populară.

Urmărește
346 afișări
Imaginea articolului Silvius, unul dintre fiii lui Silviu Prigoană, a devenit principalul acţionar al Etno TV

Silvius, unul dintre fiii lui Silviu Prigoană, a devenit principalul acţionar al Etno TV

Societatea Etno Folclor Media SRL, care deţine licenţa audiovizuală prin satelit a televiziunii Etno TV, a solicitat şi primit, marţi, acordul Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) pentru a-şi modifica acţionariatul.

Până în prezent, asociaţii Etno Folclor Media SRL au fost Honorius Prigoană (80%) şi Rareş Gărduş (20%).

În urma modificării acţionariatului, principalul asociat al Etno TV va deveni Silvius Prigoană (80%), în timp ce Rareş Gărduş îşi va menţine actuala participaţie.

Silvius Prigoană şi Honorius Prigoană sunt doi dintre cei patru fii ai omului de afaceri Silviu Prigoană. Astfel, în urma modificării acţionariatului, televiziunea Etno TV va continua să fie controlată de familia Prigoană.

CNA şi-a dat acordul pentru modificarea acţionariatului Etno TV cu unanimitatea voturilor membrilor prezenţi la şedinţa de marţi (Florin Gabrea, Valentin Jucan, Lorand Turos, Viorel Buda, Monica Gubernat, Gabriel Tufeanu, Radu Herjeu, Dorina Rusu, Răsvan Popescu şi Radu Călin Cristea).

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici