- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (07.09.2010, 17:51)
- Departamentul Life , Departamentul Life ,
"Şofer de România", primul joc interactiv de supravieţuire pe şoselele ţării, s-a încheiat
"Şofer de România", un joc virtual interactiv, în cadrul căruia concurenţii treceau prin situaţii similare traficului din România, s-a încheiat, după ce a atras, în cele două luni de desfăşurare, 1,8 milioane de vizitatori pe site-ul său, soferderomania.ro, potrivit unui comunicat.
Urmărește
83 afișări
"Şofer de România", primul joc interactiv de supravieţuire pe şoselele ţării, s-a încheiat
Peste 100.000 de şoferi greu încercaţi de traficul din viaţa reală s-au întrecut pe şosele virtuale în lupta pentru premii săptămânale de câte 1.000 de lei şi mai ales pentru marele premiu.
ProMotor.ro, organizatorul concursului "Şofer de România", a desemnat luni, 6 septembrie, marele câştigător: Dragoş Donici, din Tecuci, în vârstă de 18 ani, care a câştigat o maşină Opel Corsa 111 Ediţie Limitată.
Surprizele însă abia încep: participanţii joacă în continuare şi acumulează puncte pentru versiunea a doua a jocului, care pregăteşte premii şi curse cel puţin la fel de atrăgătoare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Care sunt opțiunile Rusiei după ce Ucraina a închis gazoductul care alimenta Europa, iar Moldova are deja alternative pentru gazul rusesc? Putin se bazează pe marile puteri din Est, cu China în frunte
-
Un general polonez a fost demis după ce mine antitanc dispărute au fost găsite în depozitul IKEA
-
Incendiile din LA. Autorităţile anunţă că 13 persoane sunt dispărute şi 22 au fost arestate
-
Alegeri în Germania: Extrema dreaptă creşte în sondaje. Cum stă partidul cancelarului Scholz
Dezvoltat de Apropo Media, site-ul www.promotor.ro este componenta online a celui mai important brand auto din România. Adresat atât pasionaţilor, cât şi utilizatorilor care doresc să fie mereu la curent cu noutăţile lumii auto, site-ul prezintă cele mai noi şi interesante ştiri şi cele mai aşteptate teste cu modele de maşini noi, teste comparative sau teste de anduranţă.
Apropo Media SRL acţionează pe piaţa de publicitate online în dublă calitate: ca publisher online, lansând sau relansând proiecte proprii sau extensii online ale brand-urilor Publimedia şi Mediafax, cât şi ca broker de publicitate online, cu un portofoliu de peste 30 de site-uri ce acoperă cele mai importante segmente de public.
Citește pe alephnews.ro: „Smell-o-vision”: Sony introduce „mirosul” în jocurile video pe PlayStation. Ce noutăți a adus Nvidia la CES 2025
Citește pe www.zf.ro: Restructurarea este cuvântul de ordine în 2025, iar IT-iştii sunt primii pe listă. De la prosecco la birou şi salarii de mii de euro acum corporatiştii vor trebui să înfrunte realitatea tăierilor de salarii şi concedierilor VIDEO
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cum ar arăta viaţa fără asigurări: câţi bani ar trebui să scoată din buzunar un român fără asigurare de călătorie şi sănătate
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Imagini incendiare cu prezentatoarea TV care face o avere pe site-urile destinate adulților. S-a cuplat cu prietenul fostului iubit
PROSPORT.RO
Vine iarna în România! Orașele în care ninge săptămâna viitoare, potrivit meteorologilor Accuweather
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe