- Home
- Cultură-Media
- LONDRA, (09.08.2013, 17:15)
- Diana Pârvulescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
STUDIU: Produsele promovate online pot fi supraevaluate din pricina "efectului de turmă"
Produsele promovate online pot fi supraevaluate ca urmare a aşa-numitului "efect de turmă", oamenii având tendinţa să aprecieze un lucru după ce, anterior, mai multe persoane au admis că sunt încântate de acesta, potrivit unui studiu realizat de cercetătorii britanici pe mai multe platforme online.
Urmărește
243 afișări
Produsele promovate online pot fi supraevaluate din pricina "efectului de turmă" (Imagine: Ana Poenariu/Mediafax Foto)
Potrivit theguardian.com, o echipă de cercetători a analizat mii de comentarii care aparţineau unui site de agregare similar cu Amazon şi Reddit, unde utilizatorii pot posta materiale pe care alte persoane le pot aprecia sau le pot critica.
Rezultatele cercetării, care au apărut în publicaţia Science, arată că atunci când oamenii apreciază un produs sau un articol de pe o platformă online, acesta va fi apreciat automat şi de celelalte persoane care accesează site-ul respectiv. În concluzie, rezultatele studiului sugerează că produsele sau articolele respective sunt supraapreciate.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Garda Națională a fost activată în Washington pentru a asigura securitatea alegerilor din 2024
-
Cel mai negru scenariu al alegerilor prezidenţiale din Republica Moldova: „Vor lichida treptat orice instituţie democratică”
-
Alegeri în Republica Moldova: Preoţii din R. Moldova care au călătorit la Moscova, instruiţi să-i asigure lui Stoianoglo voturi
-
MAE: Nouă români rămân dispăruţi în urma inundaţiilor din Spania
Acest lucru este o consecinţă a "efectului de turmă" şi se manifestă prin aprecierea sau lipsa de apreciere a anumitor lucruri, din cauză că şi alte persoane procedează la fel.
Astfel, potrivit studiului, scorul general al articolelor sau produselor a crescut cu 25% atunci când acestea au primit iniţial un vot pozitiv din partea unor utilizatori.
Cu toate acestea, cercetătorii au descoperit că audienţele negative nu au fost afectate de scorul general obţinut de un produs.
"Deciziile importante şi reale sunt luate în baza acestor audienţe online, iar în fapt sistemul acesta de calcul al traficului este constituit în mare parte din opţiunile consumatorilor", a declarat Sinan Aral de la Institutul de Tehnologie Sloan Business School din Massachusetts.
La rândul său, Suw Charman-Anderson, specializată în social-media, a declarat pentru The Guardian că nu există niciun dubiu că sistemele de audienţe online nu reflectă realitatea.
Citește pe alephnews.ro: Fermele ecologice sunt rezistente în fața inundațiilor și declinului biodiversității
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce veste despre manechinul de 44 de ani care și-a părăsit soțul milionar pentru antrenorul personal
PROSPORT.RO
Calvar nesfârșit pentru românca întemnițată în China din 2017. ”Dacă nu ai spălat bine podeaua, nu mai ai dreptul la hrană suplimentară din banii tăi”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe