Tehnologia de consum şi industria media vor avea profituri cu peste 500 de miliarde de dolari mai mari în următorii cinci ani. Care sunt cele 9 perspective de dezvoltare

Tehnologia de consum şi industria media vor avea profituri cu peste 500 de miliarde de dolari mai mari în următorii cinci ani, în contextul în care jucătorii de pe piaţa online vor asigura nevoile consumatorilor, vor propune aplicaţii şi vor veni cu oferte noi.

Urmărește
527 afișări
Imaginea articolului Tehnologia de consum şi industria media vor avea profituri cu peste 500 de miliarde de dolari mai mari în următorii cinci ani. Care sunt cele 9 perspective de dezvoltare

Tehnologia de consum şi industria media vor avea profituri cu peste 500 de miliarde de dolari mai mari în următorii cinci ani. Care sunt cele 9 perspective de dezvoltare (Imagine: Shutterstock)

În acest context, Activate.com propune nouă perspective, care vor duce la dezvoltarea industriei tehnologiei şi media în anul 2016.

Un american petrece mai mult timp folosind mijloace tehnologice şi media decât muncind şi dormind

Deoarece atenţia este cât se poate de împărţită, un american are peste 31 de ore de activitate într-o zi. Dintre acestea, şapte ore şi şase minute le petrece dormind, cinci ore şi 18 minute le petrece urmărind video-uri, trei ore şi 39 de minute le alocă pentru a asculta fişiere audio, o oră şi 27 de minute este timpul petrecut pe reţelele de socializare, 22 de minute se joacă online, 19 minute citeşte, 6 ore şi 4 minute munceşte sau învaţă, de o oră şi nouă minute are nevoie pentru a mânca şi bea, două ore şi 39 de minute le petrece realizând activităţi diverse, o oră şi 17 minute sunt pentru îngrijirea personală şi a casei, două ore şi opt minute găteşte, face cumpărături şi curăţenie.

Timpul total pe care un american îl petrece folosind tehnologia este enorm şi toată această atenţie este împărţită între câteva aplicaţii, site-uri şi canale TV. Drept urmare, o afacere de un miliard de dolari poate fi construită folosind mai puţin de un minut din atenţia zilnică a unui consumator.

Totodată, timpul petrecut cu activităţi digitale majore, precum video-uri, fişiere audio, social media şi jocuri, va continua să crească. Acest comportament domină atenţia oamenilor din întreaga lume. Astfel, în SUA, timpul petrecut este de 11 ore şi 32 de minute, în Marea Britanie - 8 ore şi 44 de minute, în China - 5 ore şi 25 de minute, în Japonia - 4 ore şi 40 de minute, iar în Brazilia - 10 ore şi 34 de minute.

Ideea de a face mai multe lucruri în acelaşi timp va continua să ia amploare, odată ce apar noi produse şi experienţe care amplifică numărul de momente "multitasking".

Comunicarea instantanee va domina reţelele de socializare ca activitate principală media

Comunicarea instantaneee a reprezentat comportamentul online care s-a dezvoltat cel mai rapid în ultimii cinci ani, depăşind activitatea reţelelor de socializare, şi, până în 2018, această activitate va avea peste 1,1 miliarde de utilizatori. Dacă WhatsApp şi Facebook Messenger domină piaţa globală, sunt alte aplicaţii care sunt foarte folosite la nivel local, cum ar fi WeChat, în China.

Această dezvoltare a comunicării prin mesaje online a cunoscut o dezvoltare rapidă datorită preţului. Dacă a trimite un mesaj pe telefon (SMS) costă, aplicaţiile online sunt, cele mai multe dintre ele, gratuite.

Viitori beneficiari ai streaming-ului audio sunt deja prezenţi

În prezent, timpul petrecut ascultând fişiere audio este de peste patru ore şi continuă să crească. Utilizatorii vor petrece din ce în ce mai mult timp pe audio digital, având oportunitatea "multitasking-ului". În prezent, tinerii ascultă din ce în ce mai mult prin streaming, dar frecvenţele de radio rămân dominante. Totuşi, până în 2020, câştigurile din muzica digitală vor fi de 10 miliarde de dolari la nivel global, iar streaming-ul va fi peste jumătate din acesta, dezvoltându-se în detrimentul descărcărilor.

Momentul ca utilizatorii să renunţe la serviciile de cablu este încă departe

Un număr din ce în ce mai mare de jucători media se luptă pentru a capta atenţia consumatorilor, în ceea ce priveşte produsele video, în condiţiile în care televiziunea tradiţională încă este folosită de 72% dintre utilizatori. Cu aproape şase ore zilnice de utilizare, produsul video reprezintă cea mai populară activitate media.

În SUA, câştigurile din produsele video sunt enorme - 185 de miliarde de dolari. Este adevărat că viitorul TV îl reprezintă aplicaţiile, dar acest lucru nu înseamnă că toată lumea va renunţa la cablu. În prezent, oamenii petrec cel mai mult timp vizionând programe TV.

Există posibilitatea ca un "ucigaş de cablu" să apară, dar nu arată aşa cum se aşteaptă toată lumea

Definiţia unui "ucigaş de cablu" ar putea fi compusă din conţinut echivalent sau mai bun, pachete la preţuri mai mici şi o experienţă mai bună a utilizatorilor. "Ucigaşul de cablu" nu va fi un competitor mai ieftin, ci unul "deştept".

Vizionarea online a sporturilor şi pariurile vor schimba traseul în jocuri

Jocurile video reprezintă unul dintre comportamentele online ale utilizatorilor cele mai răspândite şi conectează persoane din întreaga lume. Cea mai utilizată platformă este cea de pe computer, iar telefonul mobil ocupă locul al doilea.

- Devine din ce în ce mai greu ca o persoană să se îmbogăţească dintr-o afacere cu aplicaţii

Visul dezvoltatorului independent de a realiza o afacere în magazinul de aplicaţii a luat sfârşit. Numărul dezvoltatorilor pe o platformă nu contează, dacă primii 20 de competitori dispun de majoritatea banilor. Un exemplu în acest sens este că 10 jocuri de top încasează 25% din câştigul din aplicaţiile globale, care este de 23 de miliarde de dolari. În ciuda numărului mare de aplicaţii disponibile, utilizatorii descarcă şi folosesc aceleaşi aplicaţii.

Sunt câteva companii care beneficiază de toţi banii în domeniul tehnologie şi media

Furnizorii de TV cu plată beneficiază de cel mai mare câştig pentru fiecare utilizator în SUA.

Soluţie pentru viitor

Toţi jucătorii online majori încearcă să rezolve cât mai multe probleme ale utilizatorilor şi încearcă să dezvolte aria de interes, pentru a face faţă noilor tehnologii şi a le elimina sau a le domina pe cele vechi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici