- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (07.03.2016, 17:28)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Televiziunea Happy Channel s-a lansat astăzi, înlocuind Euforia TV
Happy Channel s-a lansat, luni, la ora 16.00, înlocuind Euforia TV, şi îşi propune să fie o televiziune dedicată femeilor, care va difuza atât seriale consacrate, cât şi producţii proprii, precum "Dreptul la fericire" şi "Happy Day".
Urmărește
31701 afișări
Televiziunea Happy Channel s-a lansat astăzi, înlocuind Euforia TV
Happy Channel a debutat, luni, pe piaţa audiovizualului românesc, difuzând seriale precum "Inima mea e a ta", o producţie din 2015 a companiei Televisa.
Marţi, pe 8 martie, Happy Channel va începe să difuzeze şi producţii proprii, respectiv reality show-ul experiment "Dreptul la fericire" şi rubrica "Happy Day", cu Cristina Ciobănaşu şi Vlad Gherman, după cum au declarat, pentru MEDIAFAX, reprezentanţii Antena Group, care operează această televiziune.
ULTIMELE ȘTIRI
-
După anularea alegerilor și suspendarea dreptului TĂU la vot, mai crezi în statul român democratic? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Dan Şucu: Nu aveţi dreptul să aruncaţi în haos economia şi business-ul aşa cum aţi aruncat scena politică. România are nevoie urgent de un guvern credibil
-
Guvernul prelungeşte măsura de limitare la adaosurile comerciale la alimentele de bază până la 30 iunie 2025
-
Nicolas Sarkozy, condamnat definitiv pentru corupţie de cea mai înaltă instanţă din Franţa
Happy Channel se va adresa în principal segmentului feminin din zona comercială (femei din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani), dar va avea oferte dedicate şi întregii familii.
Televiziunea se va poziţiona în zona televiziunilor militante, fapt care, potrivit Antena Group, este o abordare nouă pe piaţă media din România. Astfel, noua televiziune îşi propune nu doar să ofere telespectatoarelor producţii de calitate, targetate pe dorinţele şi aşteptările lor, ci şi să le reprezinte cauzele şi să militeze pentru ele.
La nivelul structurii de programe, Happy Channel va continua seria producţiilor deja consacrate, precum "Dr. House", "Downtown Abbey", "Suits" şi "Prizoniera dragostei". Totodată, televiziunea va difuza şi seriale noi, producţii sud-americane (marca Televisa), europene şi seriale americane.
"Happy Channel este un nume cu care am fost asociată acum ceva vreme. Drepturile de marcă au fost însă cesionate către Antena Group şi mă bucur să spun că Happy Channel este acum exact rezultatul pe care eu mi-l doream: un canal de televiziune dedicat femeilor, dar şi familiei, un post care, contrar tendinţei de tabloidizare, ocoleşte această zonă şi vorbeşte despre valori, despre puterea de a lupta, despre poveşti frumoase şi despre dreptul fiecăreia dintre noi de a-şi găsi fericirea! În strategia canalului pentru anii ce urmează există şi dezvoltarea unui serial românesc", a declarat Ruxandra Ion, consilier de conţinut al Happy Channel, în luna ianuarie, atunci când Antena Group a anunţat intenţia privind lansarea acestei televiziuni.
Ruxandra Ion, un nume de referinţă în producţia de televiziune din România, a devenit, din decembrie 2015, consultant de conţinut al Euforia TV.
Aceasta a obţinut, în septembrie 2014, prin intermediul societăţii Act Smart Television SRL, o licenţă audiovizuală de la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), pentru a lansat o televiziune cu denumirea Happy Channel. Această televiziune nu a fost însă pusă în funcţiune.
Pe de altă parte, Antena Group a primit în 4 februarie 2016 aprobarea CNA de a transforma televiziunea Euforia TV în Happy Channel.
În faţa CNA, reprezentanţii Antena Group au spus că Happy Channel va încerca să prezinte partea frumoasă a lucrurilor, fără a tabloidiza.
Investiţia inţială în lansarea Happy Channel se ridică la două milioane de euro, potrivit documentelor depuse la CNA de Antena Group.
Conform planului financiar din proiectul Happy Channel depus la CNA, bugetul total de operare a televiziunii se ridică la 3,2 milioane de euro pe an (cheltuieli de producţie, marketing, cheltuieli salariale - 2,3 milioane de euro; administrative - 800.000 de euro, amortizări echipamente - 100.000 de euro).
Totodată, televiziunea estimează venituri anuale de aproximativ 3 milioane de euro generate în proporţie de 75% de publicitate şi 25% din alte surse (teletext, teleshopping etc).
Citește pe alephnews.ro: Ce au căutat românii pe Google în 2024? Ei au devenit tot mai interesați de gestionarea eficientă a banilor
Citește pe www.zf.ro: Fabrica de milionari: Revolut a creat averi pe bandă după ce angajaţii şi primii investitori ai fintech-ului au vândut acţiuni în valoare de aproape 1 miliard de dolari de la începutul lunii august
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Decizie fără precedent: Săptămâna de lucru scade la numai 4 zile, pentru a da posibilitatea oamenilor să se întâlnească, să fie relaxaţi şi să crească natalitatea
Cel mai mare oraş din România are mai puţin de 5.500 de locuitori, dar o suprafaţă mai mare decât Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara la un loc
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
„Nu mă aşteptam să fie vândute atât de multe”. Revista în care campioana mondială a apărut doar cu o pereche de mănuşi pe ea a scris istorie
PROSPORT.RO
Mădălin Ionescu este bolnav! Vedeta s-a internat de luni, în mare secret. Ce diagnostic a primit
CANCAN.RO
Ninge de Sărbători în București. Meteorologii Accuweather au modificat prognoza în urmă cu puțin timp
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe