- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (11.05.2016, 17:38)
- Katy Marinescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Televiziunea TLC îşi schimbă imaginea, adresându-se "generaţiei emoticoanelor"
TLC, televiziunea pentru femei din portofoliul Discovery, lansează o nouă campanie de brand la nivel pan-regional adresată în special generaţiei Millennials, cu o serie de elemente noi, precum sigla. Grila de programe va avea bază conceptul "OMG with Heart".
Urmărește
11214 afișări
Televiziunea TLC îşi schimbă imaginea, adresându-se "generaţiei emoticoanelor"
Logo nou, o nouă grilă de programe cu teme precum transformările fizice surprinzătoare sau întâlnirile romantice în contexte speciale, emoticoane folosite în cadrul programelor şi promo-urilor, lansarea unui generator de meme online, dar şi elemente outdoor cu "spiritul jucăuş" – toate acestea sunt caracteriticile si efectele noii campanii de rebrandind / imagine a televiziunii TLC.
Având la bază conceptul "OMG with ♥" (OMG with Heart), TLC se reinventează, punând în centrul noii sale campanii de comunicare emoticoanele, un limbaj îndrăgit de publicul tânăr, care este extrem de activ şi de creativ pe reţelele de socializare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Iohannis va fi anchetat, la inițiativa PSD, pentru cheltuielile de lux pe bani publici. Este primul președinte care, în numele „securității naționale”, a secretizat aceste cheltuieli
-
Camera Deputaţilor a adoptat proiectul de lege care permite României achiziţionarea a 32 de avioane multirol F-35
-
Secretarul general al NATO îi transmite lui Donald Trump că războiul din Ucraina reprezintă o ameninţare la adresa SUA
-
Încă o dronă a căzut azi în Republica Moldova
Element central al culturii pop, emoticoanele sunt folosite în mod universal pentru a transmite emoţii şi sentimente. TLC se bazează pe forţa acestor simboluri pentru a se conecta cu publicul său prin intermediul programelor şi nu numai.
Campania include o serie de elemente creative: un spot dedicat (https://www.youtube.com/watch?v=h6ev9SXGlyA&feature=youtu.be), bumpere şi promo-uri on air, dar şi elemente outdoor şi digitale, ce reflectă spiritul jucăuş, curajos şi pozitiv al TLC.
De asemenea, fanii îşi vor putea exprima emoţiile faţă de anumite momente speciale din emisiunile TLC prin intermediul unui generator de meme online (http://www.expressyourtlc.com/).
"Ideea acestui rebranding a fost de a ajuta la poziţionarea TLC în rândul unui public care este în mod natural atras de programele noastre. Prin folosirea emoticoanelor, am vrut să subliniem diversitatea trăirilor pe care emisiunile TLC le stârnesc: sunt momente de şoc şi de uimire, dar şi de emoţie reală, de la empatie până la entuziasm şi de la familiaritate până la dragoste. Poveştile spuse în programele TLC au în mijlocul lor personaje reale, cu care te poţi identifica la anumite nivele, dar care sunt puse în situaţii greu de imaginat. Cu alte cuvinte, OMG + ♥", a declarat Ada Roseti, Director de Programe pentru Discovery Europa Centrală şi de Est.
Alături de un logo nou şi o paletă de culori vibrante, campania include o nouă grilă de programe pe diverse teme: nunţi, arta culinară, familie, subiecte medicale, transformări corporale impresionante şi întâlnirile romantice în contexte speciale.
Pornind de la cele două valori de bază ale TLC, surpriza şi emoţia, campania aduce în prim plan emisiuni definitorii, ce prezintă poveşti de viaţă uimitoare, spuse dintr-o perspectivă neaşteptată.
Televiziunea a anunţat "câteva dintre programele emblematice, incluse în această campanie", pe care telespectatorii le vor putea urmări pe TLC, precum: "Regele cofetarilor" (sezonul 8) – începând din 11 mai, în fiecare miercuri, de la ora 21:00 (clanul Valastro primeşte comenzi pentru unele dintre cele mai năstruşnice torturi- un castel de nisip, o jachetă de motociclist, personaje din basme sau un pian în mărime naturală); "Mă simt bine în pielea mea" (sezonul 1) – începând din 15 mai, în fiecare duminică, de la ora 22:00 (Seria umăreşte persoane obeze care au slăbit mult şi care vor suferi noi intervenţii chirurgicale ample, pentru a li se înlătura pielea în exces); "Doi la un milion" (sezonul 1) – începând din 5 iunie, în fiecare duminică, de la ora 21:00 (fiecare episod prezintă două persoane cu aceeaşi problemă medicală rară, care petrec o săptămână împreună, aflând răspunsuri de la medici celebri); 'Tată singur, caut iubirea" (sezonul 1) – începând din 13 iunie, în fiecare luni, de la ora 21:00 (seria urmăreşte cinci taţi singuri care îşi cresc singuri copiii, dar care încearcă să găsească o femeie care să-i iubească nu numai pe ei, ci şi pe copiii lor).
TLC, televiziunea globală de divertisment pentru femei, este disponibilă în peste 99 de milioane de locuinţe din Statele Unite şi peste 300 de milioane de locuinţe din peste 150 de pieţe internaţionale.
TLC face parte din portofoliul Discovery Communications care cuprinde şi Discovery Channel, disponibil în peste 180 de pieţe, şi Animal Planet, disponibil în peste 170 de pieţe.
În prezent, în România, portofoliul integrat Discovery-Eurosport include 15 canale pay-TV: 11 canale Discovery (Discovery Channel, TLC, ID Xtra, ID, Discovery Showcase HD, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra, Discovery World, Animal Planet, Animal Planet HD, Discovery Science HD) şi 4 canale Eurosport (Eurosport 1, Eurosport 1 HD, Eurosport 2, Eurosport 2 HD).
Citește pe alephnews.ro: Fortune: Elon Musk e cel mai puternic om din business în 2024
Citește pe www.zf.ro: Un român, un polonez şi un neamţ îşi fac un credit la bancă. Cât va plăti fiecare după 30 de ani. Diferenţele sunt halucinante
Citește pe www.zf.ro: Cum a ajuns Adin Ross, un streamer controversat de 24 de ani, să fie menţionat de Trump ca unul dintre motivele victoriei. Adin Ross, prieten cu Andrew Tate, a dus la arestarea acestuia în România. El a vrut să îl viziteze în închsioare, dar i-a fost interzis accesul de autorităţile române
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Doi antreprenori români au adus un nou tip de casă în România, model pentru a cărui construcţie sunt necesare doar 30 de zile, iar montajul se realizează într-o singură zi
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Andreeea Bălan, apariție spectaculoasă la Protevelion 2025. Rochia a lăsat la vedere mult
PROSPORT.RO
Cine este și cu ce se ocupă văduva lui Silviu Prigoană. Ce afacere deține Mihaela, de fapt
CANCAN.RO
RĂSTURNARE DE SITUAȚIE privind moartea lui Silviu PRIGOANĂ! MĂRTURIA medicului care l-a RESUSCITAT infirmă zvonurile
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe