- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (10.05.2011, 16:16)
- , ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Televizorul este cel mai urmărit ecran la nivel global, fiind privit 12 ore pe săptămână
Televizorul este cel mai urmărit ecran la nivel global, fiind privit circa 12 ore pe săptămână, a declarat Ada Roseti, Channel Director pentru Europa de Sud-Est, Discovery Networks, marţi, în cadrul conferinţei "Romania in High Definition", citând un studiu reprezentativ pentru SUA, Europa şi Asia.
Urmărește
142 afișări
Televizorul este cel mai urmărit ecran la nivel global, fiind privit 12 ore pe săptămână (Imagine: Shutterstock)
Ada Roseti a vorbit despre importanţa conţinutului HD, marţi, la conferinţa "Romania in High Definition", organizată la Bucureşti de către Asociaţia pentru Comunicaţii Digitale (ACD).
Ea a precizat că echipamentele HD sunt importante, însă acestea există în strânsă legătură cu tot conţinutul HD, care este extrem de important.
"Apar tot mai multe ecrane la care ne uităm şi sunt şi ele tot mai mult High Definition, dar televizorul rămâne la nivel global cel mai urmărit ecran. Televizorul este privit cam 12,2 ore pe săptămână, în timp ce computerul, doar 8,6 - doar pentru divertisment, nu pentru job", a spus Ada Roseti, citând un studiu realizat în 2010 de Ericsson ConsumerLab, reprezentativ pentru 880 de milioane de persoane din SUA, Europa şi Asia.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Gabriel Cotabiță a murit la vârsta de 69 de ani
-
Prag depăşit. Peste 150.000 de români au votat în străinătate la alegerile prezidenţiale
-
Atenţionare de călătorie în Italia din cauza unei greve în transportul feroviar
-
În Schengen, dar cu controale la graniţă. Surse bulgare: controalele la frontierele terestre vor rămâne în vigoare timp de cel puţin şase luni după aderare. Excepţie pentru graniţa Bulgaria-Grecia
Ea a precizat că lucrurile sunt în continuă mişcare în acest domeniu, ecranele mobile - tabletele devenind tot mai interesante, însă televizorul "va rămâne multă vreme preponderent, pentru că este ecranul social, este cel pe care îl urmăreşti împreună cu ceilalţi, cel pe care poţi să-l împărtăşeşti".
Potrivit aceluiaşi studiu, citat de Roseti, persoanele care privesc conţinut pe ecran au fost întrebate pentru ce servicii sunt dispuse să plătească.
Astfel, între primele cinci locuri în privinţa serviciilor pentru care oamenii ar fi dispuşi să plătească s-au numărat: o calitate înaltă garantată a imaginii, un număr mare de canale disponibile şi un suport tehnic uşor de accesat.
"Pentru o imagine de tip HD, 57% dintre cei întrebaţi erau gata să plătească, în timp ce pentru ceva care sună foarte modern - conţinutul interactiv - numai 7% erau gata să plătească", a spus Ada Roseti.
Totodată, Ada Roseti a spus că televiziunea Discovery HD Showcase - al cărei public ţintă este format din bărbaţii tineri, cu vârsta cuprinsă între 25 - 49 de ani - produce peste 350 de ore de conţinut nou în fiecare an. Totodată, 100% din programele produse pentru Discovery HD Showcase sunt produse direct în HD, niciodată convertite din SD.
"Discovery este un pionier în domeniul HD. În 2002 a fost prima companie globală de televiziune care a lansat un canal HD cu emisie 24 de ore din 24, în Statele Unite. De atunci canalul HD al Discovery din Statele Unite este canalul preferat. Există un avantaj pentru pionieri în general în domeniul acesta şi suntem probabil unul dintre cei mai mari provideri de conţinut HD şi suntem prezenţi în peste 50 de pieţe", a mai spus Ada Roseti.
În România, Discovery Networks distribuie în prezent opt posturi TV: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery Travel&Living, Discovery HD Showcase şi ID Investigation Discovery.
Citește pe alephnews.ro: Moscova nu are bani nici să câștige războiul cu Ucraina, nici să piardă. Care este situația economică a Rusiei
Citește pe www.zf.ro: Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ce a primit o clientă, după ce a comandat piept de pui în restaurantul lui Dani Oțil: „M-am îmbolnăvit pe loc”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe