Televizorul este cel mai urmărit ecran la nivel global, fiind privit 12 ore pe săptămână

Televizorul este cel mai urmărit ecran la nivel global, fiind privit circa 12 ore pe săptămână, a declarat Ada Roseti, Channel Director pentru Europa de Sud-Est, Discovery Networks, marţi, în cadrul conferinţei "Romania in High Definition", citând un studiu reprezentativ pentru SUA, Europa şi Asia.

Urmărește
144 afișări
Imaginea articolului Televizorul este cel mai urmărit ecran la nivel global, fiind privit 12 ore pe săptămână

Televizorul este cel mai urmărit ecran la nivel global, fiind privit 12 ore pe săptămână (Imagine: Shutterstock)

Ada Roseti a vorbit despre importanţa conţinutului HD, marţi, la conferinţa "Romania in High Definition", organizată la Bucureşti de către Asociaţia pentru Comunicaţii Digitale (ACD).

Ea a precizat că echipamentele HD sunt importante, însă acestea există în strânsă legătură cu tot conţinutul HD, care este extrem de important.

"Apar tot mai multe ecrane la care ne uităm şi sunt şi ele tot mai mult High Definition, dar televizorul rămâne la nivel global cel mai urmărit ecran. Televizorul este privit cam 12,2 ore pe săptămână, în timp ce computerul, doar 8,6 - doar pentru divertisment, nu pentru job", a spus Ada Roseti, citând un studiu realizat în 2010 de Ericsson ConsumerLab, reprezentativ pentru 880 de milioane de persoane din SUA, Europa şi Asia.

Ea a precizat că lucrurile sunt în continuă mişcare în acest domeniu, ecranele mobile - tabletele devenind tot mai interesante, însă televizorul "va rămâne multă vreme preponderent, pentru că este ecranul social, este cel pe care îl urmăreşti împreună cu ceilalţi, cel pe care poţi să-l împărtăşeşti".

Potrivit aceluiaşi studiu, citat de Roseti, persoanele care privesc conţinut pe ecran au fost întrebate pentru ce servicii sunt dispuse să plătească.

Astfel, între primele cinci locuri în privinţa serviciilor pentru care oamenii ar fi dispuşi să plătească s-au numărat: o calitate înaltă garantată a imaginii, un număr mare de canale disponibile şi un suport tehnic uşor de accesat.

"Pentru o imagine de tip HD, 57% dintre cei întrebaţi erau gata să plătească, în timp ce pentru ceva care sună foarte modern - conţinutul interactiv - numai 7% erau gata să plătească", a spus Ada Roseti.

Totodată, Ada Roseti a spus că televiziunea Discovery HD Showcase - al cărei public ţintă este format din bărbaţii tineri, cu vârsta cuprinsă între 25 - 49 de ani - produce peste 350 de ore de conţinut nou în fiecare an. Totodată, 100% din programele produse pentru Discovery HD Showcase sunt produse direct în HD, niciodată convertite din SD.

"Discovery este un pionier în domeniul HD. În 2002 a fost prima companie globală de televiziune care a lansat un canal HD cu emisie 24 de ore din 24, în Statele Unite. De atunci canalul HD al Discovery din Statele Unite este canalul preferat. Există un avantaj pentru pionieri în general în domeniul acesta şi suntem probabil unul dintre cei mai mari provideri de conţinut HD şi suntem prezenţi în peste 50 de pieţe", a mai spus Ada Roseti.

În România, Discovery Networks distribuie în prezent opt posturi TV: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery Travel&Living, Discovery HD Showcase şi ID Investigation Discovery.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici