Tinerii sunt mai dispuşi să plătească pentru conţinut online

Tinerii sunt mai dispuşi să plătească pentru conţinutul online, comparativ cu persoanele mai în vârstă, potrivit unui studiu Nielsen la care au participat respondenţi din 52 de ţări.

Urmărește
24 afișări
Imaginea articolului Tinerii sunt mai dispuşi să plătească pentru conţinut online

Tinerii sunt mai dispuşi să plătească pentru conţinut online (Imagine: Andrei Michailov/Mediafax Foto)

Potrivit rezultatelor cercetării, la care au participat 27.000 de persoane, tinerii văd conţinutul online ca pe o necesitate, indiferent de platforma de provenienţă, aşa că valoarea acestuia nu este, pentru ei, sub nivelul celei pe care o are conţinutul TV, informează The Guardian.

Acelaşi raport arată că aceştia sunt dispuşi să plătească pentru servicii pentru care, în mod normal, dau bani şi în mediul offline, cum ar fi filmele, producţiile teatrale, muzica sau serialele TV.

Circa 43% dintre cei chestionaţi spun că o metodă de plată facilă ar fi cea care i-ar determina să cumpere conţinut online.

Numai o treime dintre respondenţi (34%) agreează ideea de a plăti pentru conţinutul online de ziar. Cel mai mare suport există în America Latină (40%), Asia Pacific (36%) şi Orientul Mijlociu /Africa/Pakistan (MEAP - 35%), adică în regiunile în care tirajul presei este încă în creştere.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici