- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (08.09.2011, 12:38)
- ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Top 50 cele mai puternice branduri româneşti
Borsec este, pentru al doilea an consecutiv, cel mai puternic brand autohton, potrivit Topului 50 al celor mai puternice branduri româneşti, lansat, joi, de revista Biz împreună cu Unlock Market Research.
Urmărește
5324 afișări
Top 50 cele mai puternice branduri româneşti
Pe locul al doilea în acest top s-a situat Poiana, brand urmat, în ordine, de Kandia - care a înregistrat cea mai mare creştere din top -, Gerovital, care, de asemenea, a afişat o creştere spectaculoasă a punctajului, Dorna, BCR, La Dorna, Dacia, Plafar - nou intrat în top - şi Timişoreana - care este cel mai puternic brand de bere românesc.
În clasamentul general, care a cuprins cele mai puternice 50 de branduri autohtone, au mai figurat mărci precum Rom (locul 25), Covalact (locul 32), Biborţeni (locul 34), CEC (locul 36), Doina (locul 37), Arctic (locul 40) şi Domo (locul 47).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Răspunde Guvernul Ciolacu 2 așteptărilor TALE, ca administrator al României în 2025? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Vreme severă în România. Vânt puternic şi viscol la munte, cod galben în jumătate de ţară
-
Incendii devastatoare în Los Angeles: cel puţin 5 morţi şi zeci de mii de evacuaţi
-
Volodimir Zelenski spune că Ucraina va ajuta Republica Moldova în contextul agravării crizei energetice
În funcţie de categoria produselor, în top cinci băuturi alcoolice, pe primul loc s-a situat brandul Timişoreana, urmat, în ordine de Murfatlar, Cotnari, Ursus şi Bergenbier.
La categoria produse alimentare, în top cinci s-au situat, în ordine, brandurile La Dorna, Napolact, Pate Sibiu, Cris-Tim şi Zuzu.
În ceea ce priveşte cele mai puternice branduri autohtone de îngrijire personală şi îngrijire a gospodăriei, pe primul loc s-a clasat Gerovital, urmat de Plafar, Farmec şi Elmiplant.
Pe de altă parte, la categoria mărcilor de servicii şi produse de folosinţă îndelungată, BCR a fost declarat cel mai puternic brand autohton, urmat de Dacia, Romtelecom, Petrom şi BRD.
Borsec este şi cel mai puternic brand din categoria băuturilor nealcoolice, urmat în clasament de Dorna, Izvorul Minunilor, Perla Harghitei şi Frutti Fresh.
Poiana este cel mai puternic brand de la categoria dulciuri, urmat de Kandia, Primola, Rom şi Eugenia.
În topul 10 al celor mai puternice branduri de media româneşti, clasamentul a fost condus de postul de televiziune Pro TV. Topul brandurilor de media este completat, în ordine, de Antena 1, Radio ZU, TVR, Prima TV, Kiss FM, Radio 21, Libertatea, Adevărul şi Europa FM. Potrivit Adinei Vlad, Managing Partner Unlock Market Research, compania care a realizat studiul, anul acesta, brandurile media au fost analizate separat deoarece ele propun un stil de viaţă diferit şi sunt mai mult decât un produs.
Cele mai spectaculoase creşteri, în clasament, au fost înregistrate de mărcile Kandia, Gerovital, Primola, Elmiplant, Perla Harghitei, Petrom, La Dorna, Zuzu şi Covalact.
Marta Uşurelu, redactor-şef al revistei Biz, a declarat, înainte de prezentarea topului, că cea de-a doua ediţie a Brand.ro demonstrează cât de mult potenţial există în brandurile româneşti. "Noi ne propunem să schimbăm percepţia negativă care există despre tot ce e românesc", a adăugat ea.
Pe de altă parte, Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research, a subliniat faptul că acest top are şi "un scop nobil", acela de "identificare a unor valori naţionale". De asemenea, Vlad a precizat că acest top nu este unul al rezultatelor, ci unul al potenţialului.
Aceasta este a doua ediţie a Brand.ro, clasament care urmăreşte identificarea celor mai puternice branduri româneşti.
Citește pe alephnews.ro: MAE ucrainean: Ucraina este pregătită să înlocuiască Ungaria în UE și NATO
Citește pe www.zf.ro: Şi iată că iese la iveală preţul Schengenului: Gazele din Marea Neagră vor merge în Austria şi Germania
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
MApN are în plan contracte de achiziţie pentru 2025 de 8 miliarde euro: arme de asalt, 248 maşini de luptă a infanteriei, 150 transportoare Piranha, 2 nave de patrulare, revitalizarea a 6 aeronave C-130 Hercules
Oraşul din România care lasă în urmă marile Capitale europene: după investiţii de 2,5 mld. de euro, a devenit oraşul unde toţi vor să trăiască
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Imagini incendiare cu prezentatoarea TV care face o avere pe site-urile destinate adulților. S-a cuplat cu prietenul fostului iubit
PROSPORT.RO
Despărțire la început de 2025?! Vedeta de la Neatza cu Răzvani și Dani ar fi pus capăt relației
CANCAN.RO
Ce pensie primește un român în 2025, dacă se pensionează fără să fi muncit vreo zi în viața lui
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe