- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (07.03.2016, 15:40)
- Iulian Comanescu
Trenduri în comunicare: Călin Clej, PepsiCo, despre packaging personalizat şi interacţiuni digitale
Clienţii firmelor de băuturi răcoritoare au început să prefere packaging-ul personalizat în funcţie de piaţă şi sunt sensibili la campanii care integrează publicitatea clasică cu mediul digital.
Urmărește
501 afișări
Trenduri în comunicare: Călin Clej, PepsiCo, despre packaging personalizat şi interacţiuni digitale
Promoţiile nu mai sunt statice, ci interacţiuni ale brandului cu clienţii în magazin, din nou cu o componentă digitală.
Cele trei concluzii îi aparţin lui Călin Clej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South East Europe Franchise.
1. Premiumized Localization. Până acum, componenta de localizare a comunicării brandurilor era fundamentată de maximizarea componentei de reach şi relevanţă la nivelul pieţelor locale. Odată cu revenirea sentimentului şi încrederii consumatorilor în stabilizarea puterii de cumpărare, începem să observăm soluţii de localizare relevantă care se bazează pe concepte individualizate şi care contribuie la elevarea statusului social al consumatorului: preferinţa către ambalaje mai mici, concepte premium şi care oferă satisfacţia intersectării cu valorile brandului adiţional valorii intrinseci a produsului achiziţionat.
ULTIMELE ȘTIRI
-
TU l-ai vota pe Donald Trump, dacă ar candida la Președinția României? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Crin Antonescu: România nu are extremişti serioşi, ci doar impostori periculoşi
-
Crin Antonescu: Georgescu, o fantomă periculoasă şi un drog ieftin pentru democraţia românească
-
Antonescu: Preşedintele Iohannis nu funcţionează
2. De la marketing digital planificat la marketing în timp real. Crearea de campanii integrate care folosesc mediul digital pentru a susţine activităţile de ATL (de exemplu, o activitate complementară de căutare, lansarea de conţinut video în social media fără suport TV), implicând atât consumatorilor şi shopper-ilor în conceperea, dezvoltarea şi livrarea de conţinutului de brand în social media, zi de zi.
3. De la promoţii puternic orientate pe componenta de vânzare la construirea brandului în activările in store. Trecerea de la promoţii statice la raft la interacţiunea cu consumatorul real în magazin, prin oferire unor experienţe autentice de brand şi activări in store, susţinute de user generated content şi viralizare în social media.
Citește pe alephnews.ro: Melania Trump a atras toate privirile la ceremonia de învestire a Președintelui. George Enache, art director: „E o ținută greu de purtat dacă nu ai atitudinea corespunzătoare”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Surpriză la început de an: FMI a schimbat şeful pentru România şi descinde la Bucureşti la începutul lunii februarie să se întâlnească cu Guvernul şi BNR pentru a ”analiza evoluţiile economice şi financiare recente”
A doua cea mai mare metropola a lumii riscă să dispară sub ape, iar soarta mega-oraşului atârnă în mâinile unui miliardar
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Jurata de la show-ul de talente, fotografiată de paparazzi la întâlnirea cu celebrul milionar mai tânăr cu 12 ani decât ea
PROSPORT.RO
Survivor România 2025. Când începe noul sezon la Pro TV? „Transfer” de vedete de la Antena 1 direct în show-ul din Republica Dominicană!
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe