Twitter lansează liste personalizate pentru ordonarea mesajelor pe subiecte de interes

Platforma de microblogging Twitter a anunţat, marţi, lansarea unei noi setări care le va oferi utilizatorilor posibilitatea să ordoneze mesajele în liste personalizate în funcţie de anumite subiecte de interes.

Urmărește
95 afișări
Imaginea articolului Twitter lansează liste personalizate pentru ordonarea mesajelor pe subiecte de interes

Twitter lansează liste personalizate pentru ordonarea mesajelor pe subiecte de interes (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Aceste liste personalizate vor afişa tweet-urile într-o ordine aleatorie - mesajele nefiind aranjate după criteriul cronologic cum se întâmplă în mod normal pe Twitter.

"Vom introduce aceste liste personalizate pentru a le permite utilizatorilor un control mai mare cu privire la modul în care tweet-urile sunt organizate şi distribuite pe platforma Twitter", au anunţat reprezentanţii companiei.

Potrivit acestora, atunci când un eveniment sau un subiect va fi foarte comentat pe Twitter, utilizatorii platformei vor avea posibilitatea să creeze o astfel de listă, care va scoate în evidenţă mesajele cele mai importante şi relevante.

Persoana care va realiza o listă personalizată va putea să aleagă tweet-urile relevante pe o anumită temă, în mod manual sau prin intermediul Application Programming Interface (API). De asemenea, mesajele de pe o astfel de listă vor putea fi distribuite şi către alţi utilizatori care au ca punct de interes temele de discuţie din lista respectivă.

Noua setare va fi implementată "în următoarele zile", urmând să fie disponibilă tuturor utilizatorilor aplicaţiei TweetDeck.

Twitter Inc. este o reţea socială ce furnizează servicii de microblogging. Compania a fost fondată în anul 2006, ca parte din compania Odeo, continuând să activeze pe cont propriu din aprilie 2007. Twitter Inc. are sediul la San Francisco şi peste 2.000 de angajaţi la nivel mondial.

Twitter a debutat pe 7 noiembrie la bursa de la New York, cu o cotaţie a titlurilor de 45,1 dolari pe unitate, cu 73% peste preţul ofertei publice, de 26 de dolari pe unitate.

Peste 100 de milioane de utilizatori zilnici au postat în total 300 de miliarde de tweet-uri de la înfiinţarea companiei, în 2006.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici