Twitter, pierdere de peste 132 milioane dolari în primul trimestru

Twitter a raportat o pierdere de 132,4 milioane de dolari pentru primul trimestru al acestui an, de aproape 5 ori mai mare faţă de pierderea din perioada corespunzătoare a anului trecut, pe fondul unei încetiniri a creşterii numărului de utilizatori.

Urmărește
150 afișări
Imaginea articolului Twitter, pierdere de peste 132 milioane dolari în primul trimestru

Twitter, pierdere de peste 132 milioane dolari în primul trimestru

Acţiunile Twitter s-au prăbuşit cu până la 11% în prelungirea şedinţei de tranzacţionare pe bursa de la New York, la cel mai redus nivel de la listarea companiei la bursă, în 6 noiembrie, potrivit Bloomberg.

Twitter a anunţat, miercuri seară, că numărul de utilizatori a urcat în primul trimestru la 255 milioane, cu 25% mai mulţi faţă de nivelul din perioada corespunzătoare a anului trecut. Rata de creştere a încetinit însă faţă de 30% în trimestrul anterior.

Veniturile companiei au crescut de peste două ori în perioada analizată, la 250 milioane de dolari, depăşind estimările analiştilor de pe Wall Street.

Twitter încearcă să se extindă dincolo de platforma de microblogging, către servicii de sharing de imagini şi conţinut video, sperând că va accelera astfel creşterea numărului de utilizatori, într-o piaţă contestată intens de Snapchat şi Instagram (divize a Facebook). Compania încearcă să atragă mai mulţi utilizatori şi să crească totodată timpul petrecut de aceştia pe platforma de socializare, pentru a genera venituri mai ridicate din publicitate.

Acţiunile companiei au coborât cu 33% pe bursa de la New York de la începutul acestui an.

Numărul vizualizărilor efectuate de utilizatori pe Twitter a crescut cu 15% în perioada analizată, la 157 miliarde.

Directorul general al companiei, Dick Costolo, a declarat că ajustează gama de produse pentru a atrage şi reţine utilizatorii. Twitter încearcă variante noi de design, pentru a scoate în evidenţă imaginile şi conţinutul video, şi vrea să simplifice serviciul de mesagerie privată, a adăugat CEO-ul.

Compania anticipează venituri de 270-280 milioane de dolari pentru trimestrul al doilea, respectiv 1,2-1,25 miliarde de dolari pentru întregul an.

Veniturile din publicitate pe platforme mobile au reprezentat 80% din încasările totale din publicitate înregistrate de Twitter în primul trimestru, faţă de un procentaj de 59% raportat de Facebook.

Twitter va avea în acest an o cotă de 2,7% pe piaţa publicităţii mobile din SUA, faţă de 2,4% în 2013, cu mult în urma Google (47%) şi Facebook (22%), potrivit estimărilor EMarketer.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici