Twitter testează un serviciu de publicitate ţinând cont de publicul ţintă

Reţeaua de socializare Twitter va începe testarea, în SUA, a unui nou serviciu care permite publicitarilor să-şi găsească mai eficient publicul ţintă pentru reclamele lor.

Urmărește
90 afișări
Imaginea articolului Twitter testează un serviciu de publicitate ţinând cont de publicul ţintă

Twitter testează un serviciu de publicitate ţinând cont de publicul ţintă (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

"Utilizatorii nu vor vedea mai multe reclame pe Twitter, ci le vor vedea pe cele mai bune", vizând "mărci sau activităţi pentru care userii au arătat interes", se arată într-un mesaj de pe blogul lui Kevin Weil, director de marketing Twitter.

Noul serviciu va permite, de exemplu, magazinelor să-şi trimită reclamele doar utilizatorilor Twitter care şi-au făcut cumpărăturile la ele sau le-au vizitat site-urile. Serviciul va folosi doar datele colectate de aceste magazine (e-mail, IP-ul) pe care le va compara cu datele utilizatorilor Twitter.

"Nu oferim nicio informaţie suplimentară advertiserilor", spune Weil.

Utilizatorii Twitter care doresc însă să blocheze noul serviciu o pot face dezactivând căsuţa "Promoted content" (conţinut promoţional) din parametrii contului lor.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici