- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (30.11.2011, 17:41)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Vodafone, BRD Groupe Societe Generale, Xerox se alătură campaniei "De ce iubesc România"
Vodafone, BRD Groupe Societe Generale, Xerox, Inga Media, Indoor Media, Phoenix Media şi Kepi Consult s-au alăturat acţiunii de distribuire a afişelor campaniei "De ce iubesc România", lansată simultan de Mediafax, Pro TV, Gândul, ProSport, Sport.ro, Ziarul Financiar.
Urmărește
421 afișări
Vodafone, BRD Groupe Societe Generale, Xerox se alătură campaniei "De ce iubesc România"
Prin intermediul campaniei, românii sunt îndemnaţi să spună celor din jur, acasă şi în ţările în care locuiesc acum, ce anume îi face mândri de ţara lor.
Afişele au fost realizate de echipa Graffiti BBDO formată din Mihai Gongu, Creative Director şi copywriter, şi Adi Ghita, Art Director.
Astfel, Vodafone şi BRD Groupe Societe Generale vin în întâmpinarea acestei iniţiative şi îi încurajează pe angajaţii din toată ţara ca, în perioada 1- 4 decembrie, să posteze afişele "De ce iubesc România" în toate magazinele şi sucursalele celor două companii.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Iranul se pregătește de atac. Ar putea avea loc chiar în această noapte, înainte de alegerile din SUA: „Nu vom lăsa alegerile americane să ne influențeze”
-
Coreea de Nord a lansat mai multe rachete cu rază scurtă de acţiune
-
Ziua alegerilor din SUA: Măsuri de securitate, luate în mai multe state americane
-
Viktor Orbán ia în batjocură ideea că România este mai bună decât Ungaria: „Cine crede asta, să se mute acolo”
Xerox se alătură campaniei prin printarea afişelor pe care redactorii Gândul, alături de angajaţii Graffiti BBDO, le vor împărţi în Bucuresti, de 1 decembrie.
De asemenea, afişele "De ce iubesc România", în format animat, vor apărea atât în reţelele Indoor Media şi Inga Media, cât şi pe panourile publicitare video outdoor (TV screen) deţinute de Inga Media şi Phoenix Media.
Până în prezent, la patru zile de la începerea campaniei, mai mult de 17.000 de utilizatori au descărcat afişele de pe site-ul www.deceiubescromania.ro.
Peste 3.000 de utilizatori au dat "like" şi au comentat pe www.facebook.com/deceiubescromania.
S-au înregistrat sute de mesaje pe cabina Pro TV virtuală de pe www.protv.ro. Mii de români şi-au schimbat profilul de pe Facebook cu aplicaţia creată de Pro TV, printre care se numără vedetele Loredana, Andra şi Cătălin Măruţă, Alexandra Stan şi Inna.
Distribuţia afişelor şi mesajelor în România va contribui şi la viralizarea lor către românii din străinătate, care sunt invitaţi de 1 decembrie să descarce afişele de pe www.deceiubescromania.ro, să le printeze acasă şi să le afişeze într-un loc vizibil, unde este permis afişajul. Tot ei sunt încurajaţi să se fotografieze sau să se filmeze cu afişul şi să încarce imaginile pe site-ul campaniei, pentru a da un exemplu şi curaj şi altora.
Citeste si:
DE CE IUBESC ROMÂNIA - American ajuns la Cluj ca să facă Medicina: Iubesc România, are multe talente nedescoperite
Citeste si:
DE CE IUBESC ROMÂNIA - Ioana Vasilescu, cercetătoare în Franţa: Nu plec niciodată din România fără cozonacul de la mama
Citeste si:
DE CE IUBESC ROMÂNIA - Austriac campion mondial la snowboard: Iubesc România pentru munţii ei neinvadaţi de turişti
Citeste si:
DE CE IUBESC ROMÂNIA - Un sucevean s-a întors în ţară şi face case ca să-şi întreţină familia rămasă în Italia - FOTO, VIDEO
Citește pe alephnews.ro: WSJ: Rusia plănuia să incendieze avioanele cu destinația SUA și Canada, prin dispozitive inflamabile pe bază de magneziu
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Citește pe www.zf.ro: Firma din România care face bani din ce aruncă românii la coş a deschis cea mai modernă fabrică din UE
Citește și: DE CE IUBESC ROMÂNIA - Cristi Puiu: Am o relaţie de love and hate cu propria mea ţară şi o înjur şi o iubesc
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum e ca socru Ion Țiriac! Sorana Cîrstea, iubita fiului său, a dezvăluit latura mai puțin ştiută a magnatului
PROSPORT.RO
Gigi Becali și-a băgat ginerele în anchetă după dezvăluirile din CANCAN! Milionarul i-a întocmit rechizitoriul monden lui Mincu și…
CANCAN.RO
La ce oră să NU folosești niciodată mașina de spălat. Plătești mai mult pentru curent dacă e utilizată atunci
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe