Yahoo a încheiat un parteneriat cu site-ul de comentarii online Yelp

Grupul american Yahoo! a început miercuri să integreze în rezultatele oferite de motorul său de căutare comentariile internauţilor despre restaurantele americane şi despre alte tipuri de afaceri, gestionate pe site-ul Yelp.

Urmărește
124 afișări
Imaginea articolului Yahoo a încheiat un parteneriat cu site-ul de comentarii online Yelp

Yahoo a încheiat un parteneriat cu site-ul de comentarii online Yelp

"Suntem bucuroşi să anunţăm un parteneriat cu Yelp", se afirmă într-un comentariu publicat de reprezentanţii grupului Yahoo! pe blogul oficial. "Acum, când va fi utilizat Yahoo Search pentru a găsi un business local în Statele Unite de pe un telefon inteligent, tabletă sau PC, vor putea fi văzute comentariile clienţilor, informaţii comerciale şi nota - acordată sub forma unor steluţe - furnizată de Yelp".

Yelp a confirmat informaţia pe propriul blog, unde reaminteşte faptul că deţine deja peste 53 de milioane de comentarii ale internauţilor.

Zvonuri despre acest parteneriat au circulat deja luna trecută, însă acest fapt nu a împiedicat acţiunile Yelp să profite de pe urma anunţului de miercuri, crescând cu 2,90%. În schimb, acţiunile Yahoo! au scăzut cu 0,21%.

Yahoo! spune că acest nou parteneriat îi va permite să "îşi îmbogăţească" paginile sale de căutare.

Conţinuturile diversificate reprezintă noua axă de strategie pe care pune accentul directorul general al grupului Yahoo!, Marissa Mayer, care încearcă să relanseze creşterea grupului de când a preluat această funcţie în vara anului 2012. Ea a luat deja mai multe măsuri pentru a difersifica ofertele de conţinuturi de pe site-urile grupului Yahoo!, angajând în special jurnalişti renumiţi. Marissa Mayer a multiplicat, totodată, numărul achiziţiilor, pentru a spori numărul talentelor şi inovaţiilor, dar a remaniat şi câteva dintre serviciile-vedetă ale grupului, precum serviciul de mesagerie şi pagina de start.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici