YouTube a lansat un nou sistem de administrare a comentariilor online

YouTube a lansat un nou sistem online care permite utilizatorilor să vizualizeze, să răspundă şi să modereze comentariile online într-o singură rubrică.

Urmărește
1064 afișări
Imaginea articolului YouTube a lansat un nou sistem de administrare a comentariilor online

YouTube a lansat un nou sistem de administrare a comentariilor online

Noul sistem a fost lansat după ce YouTube a anunţat, în noiembrie 2013, că va modifica felul în care utilizatorii vor putea să comenteze videoclipurile care s-au dovedit a fi nepopulare în rândul lor, informează bbc.co.uk.

Sistemul va înlocui astfel vechea metodă care permitea utilizatorilor să îşi administreze comentariile din YouTube Inbox.

YouTube a dezvăluit că unii dintre utilizatorii site-ului erau nemulţumiţi de acea metodă.

"Mulţi dintre voi ne-au spus că vă folosiţi de YouTube Inbox pentru a vă administra comentariile", au spus administratorii site-ului într-un mesaj publicat pe blogul oficial al acestei platforme.

Ca urmare, administratorii site-ului au conceput foarte repede un nou sistem care să ofere utilizatorilor o modalitate mai bună de a-şi organiza şi de a-şi administra comentariile.

YouTube a justificat această schimbare, în 2013, spunând că noul sistem online va oferi utilizatorilor mai multe instrumente pentru a-şi administra mai bine comentariile asociate videoclipurilor lor.

Totuşi, noua strategie s-a dovedit a fi una controversată, iar anumiţi utilizatori au publicat desene cu tematici războinice pe blogul YouTube pentru a protesta faţă de această modificare.

O petiţie care cere grupului Google - ce deţine platforma YouTube - să renunţe la această modificare a fost lansată pe site-ul change.org. De atunci, petiţia a fost semnată de peste 200.000 de persoane.

Alţi utilizatori au cerut administratorilor YouTube să aducă îmbunătăţiri noului sistem online.

O problemă semnalată de multe persoane constă în faptul că noua pagina de administrare a comentariilor nu permite utilizatorilor să răspundă în mod direct unor postări anterioare. Ei spun că pentru a putea să facă acest lucru, trebuie să deschidă o nouă fereastră.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici