- Home
- Cultură-Media
- COPENHAGA, (08.03.2010, 12:20)
Ziarele din întreaga lume fac inovaţii în ceea ce priveşte vânzarea de publicitate
Ziarele din întreaga lume fac inovaţii în ceea ce priveşte modul de a vinde publicitate, pe fondul crizei economice, care a determinat reducerea investiţiilor în advertising, potrivit concluziilor conferinţei World Newspaper Advertising, care a avut loc săptămâna trecută, la Copenhaga, Danemarca.
Urmărește
18 afișări
Ziarele din întreaga lume fac inovaţii în ceea ce priveşte vânzarea de publicitate (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Potrivit unui comunicat al WAN-IFRA (World Association of Newspapers and News Publishers), organizatoarea conferinţei, pe fondul diminuării veniturilor din publicitate - o consecinţă a recesiunii -, dar şi al intensificării competiţiei de pe piaţă, ziarele au dezvoltat rapid noi modalităţi de a genera venituri.
La World Newspaper Advertising Conference, care s-a desfăşurat pe parcursul săptămânii trecute şi s-a încheiat vineri, au fost examinate noile tendinţe din industria media, dar şi câteva proiecte neobişnuite, care demonstrează cât de adaptabile pot fi ziarele.
În cadrul conferinţei au fost dezbătute mai multe teme, printre care modul în care se poate obţine o audienţă mai mare, necesitatea unei cercetări de piaţă privind advertising-ul şi felul în care se pot diversifica sursele de venit în cadrul unei companii media moderne.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Trump avertizează Iranul cu privire la o „anihilare totală” în cazul unei tentative de asasinat
-
Ministrul Justiţiei, despre scandalul Nordis: Fiecare persoană care are o culpă trebuie să răspundă
-
David: Aproape jumătate din absolvenţi cu analfabetism funcţional, problemă de securitate naţională
Matthew Dodd, vicepreşedinte al departamentului de cercetare şi analiză al Nielsen Online EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa), a vorbit despre neajunsurile modelului de publicitate online care măsoară eficienţa unei reclame prin intermediul numărului de click-uri.
"Nu există niciun fel de corelare între numărul de click-uri şi ROI (return on investment). Măsurarea numărului de click-uri este anacronică. De ce continuăm să o folosim? Deoarece suntem leneşi şi brandurile sunt leneşe. Încercăm să îi îndepărtăm pe advertiseri de acest model", a declarat Dodd.
Belinda Beeftink, Associate Director la divizia de cercetare media din cadrul Institute of Practioners in Advertising din Londra, a subliniat importanţa de a cunoaşte obiceiurile de consum media online ale clienţilor, pentru ca targetarea să fie mai eficientă.
Trebuie înţeles "ce fac, cu cine sunt, cât timp petrec făcând o singură activitate sau multiple activităţi, întreaga dimensiune a vieţii reale" a spus Beeftink.
Potrivit participanţilor la conferinţă, două noi tendinţe pe piaţa media se referă la prezenţa ziarelor pe reţelele de socializare şi la încercarea de a găsi metode de publicitate online fără a utiliza soluţiile Google.
"Nu e nevoie să aştepţi să vină Google ca să mănânce mai mult din prânzul tău, poţi face singur asta", a declarat Moritz Wuttke, fondator al companiei NextMedia Initiatives şi fost CEO al reţelei de agenţii Publicitas din Asia şi China, încercând să evidenţieze prin intermediul unei metafore necesitatea companiilor de a găsi soluţii proprii fără a apela la serviciile gigantului american.
World Association of Newspapers, organizaţia globală a industriei ziarelor, cu sediul la Paris, susţine şi promovează libertatea presei şi interesele de business şi profesionale ale ziarelor din întreaga lume. Asociaţia reprezintă 18.000 de ziare şi are ca membre 77 de asociaţii naţionale, companii de publishing şi directori individuali de ziare din 102 ţări, precum şi 12 agenţii de presă şi 11 grupuri de presă regionale şi internaţionale.
Citește pe www.zf.ro: Piaţa imobiliară sare în aer: Cartierul din Bucureşti unde preţurile au crescut în ianuarie cu 25.000 de euro faţă de anul trecut
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Presa olandeză: Poliţia crede că a identificat hoţii tezaurului dacic, precum şi locaţia unde s-ar afla. ”Este vorba de cel puţin trei autori”
Ţara care pariază tot pe opulenţă absurdă ca să atragă super-bogaţii şi miliardele lor. Au construit palate pentru vânătorii de lux şi acum aşteaptă să vadă cine muşcă momeala
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Milionarul de 53 de ani a cerut-o de nevastă pe iubita lui cu 24 de ani mai tânără
PROSPORT.RO
Desertul preferat al copiilor din comunism, care a reapărut în magazine. Se vinde cu 5 lei în Carrefour
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 14:38
LIVE TEXT OEP respinge orice strămutare a palestinienilor / Planul lui Trump de strămutare a palestinienilor din Gaza câştigă susţinere în Israel. Proteste în faţa Casei Albe împotriva planului preşedintelui Trump privind Gaza. Donald Trump spune că SUA va „prelua” şi va „deţine” Fâşia Gaza.
-
astăzi, 14:37
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 1078. Zelenski sugerează că Ucraina ar trebui să obţină arme nucleare dacă aderarea la NATO este amânată / O lovitură cu drone a Ucrainei ar fi provocat un incendiu la un depozit de petrol din Krasnodar Krai / Şeful AIEA avertizează că atacurile Rusiei asupra reţelei energetice a Ucrainei ar putea provoca un accident nuclear