- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (22.04.2015, 13:37)
- Liviu Iancu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Air France investeşte 50 milioane de euro în aeronavele folosite pentru zboruri cu durată medie - FOTO
Air France a început un program de investiţii de 50 de milioane de euro, prin care va schimba treptat scaunele aeronavelor şi va introduce o ofertă nouă de catering, modificările incluzând şi zborurile Bucureşti - Paris, a anunţat miercuri operatorul aerian.
Urmărește
362 afișări
Air France investeşte 50 milioane de euro în aeronavele folosite pentru zboruri cu durată medie - FOTO
Investiţiile vor include scaune noi din piele în clasele Economy şi Business ale zborurilor mediu curier (2-5 ore) şi oferta revizuită de catering (mese calde pe zborurile mai lungi, inclusiv pe ruta Bucureşti - Paris) pentru clasele Economy şi Business. Toate schimbările includ şi zborul Bucureşti - Paris, un zbor de 3 ore şi 10 minute care, începând cu luna aprilie 2015, va avea şi meniu cald inclus, atât la clasa Economy, cât şi la clasa Business.
Noile scaune vor fi montate în 24 de aeronave Airbus A319 în prima jumătate a acestui an şi în 25 de aeronave Airbus A320 în prima jumătate a anului 2016. În total vor fi instalate 7.800 de scaune din piele.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Centrul Global de Angajament (GEC) din cadrul Departamentului de Stat al SUA, acuzat de republicani că-i cenzurează pe americani, se închide după ce a rămas fără finanțare. Elon Musk l-a catalogat ca fiind „cel mai mare infractor din SUA”
-
Azerbaidjanul „se aşteaptă ca partea rusă să recunoască” doborârea avionului de pasageri
-
Finlanda crede că o navă din flota fantomă a Rusiei a tăiat cablul submarin din Marea Baltică
-
Thailanda se alătură BRICS ca stat partener
Air France a anunţat, totodată, că introduce un nou tarif, "Economy Flex", pentru cei care călătoresc în interes de afaceri şi care reprezintă aproape 30% din totalul pasagerilor companiei pe segmentul mediu curier. Tariful include mai multe beneficii exclusive şi se adresează în principal călătorilor business care zboară în cabina Economy:
Astfel, biletele pentru acest segment sunt rambursabile şi pot fi modificate gratuit în aceeaşi clasă de rezervare, transportul unui bagaj de cală cu o greutate nu mai mare de 23 de kilograme va fi gratuit, iar în cabină sunt permise un bagaj şi un accesoriu (geantă, laptop, aparat foto) cu o greutate totală de 12 kilograme. Pasagerii vor avea acces la serviciul SkyPriority, care ofera prioritate la check-in, îmbarcare şi recuperarea bagajului şi vor beneficia de un loc garantat în partea din faţă a cabinei Economy.
Air France, împreună cu filiala sa regională HOP!, operează 1.500 de zboruri zilnice atât în Franţa, cât şi în restul Europei şi în întreaga lume. Flota sa cuprinde 348 de aeronave. Începând cu anul 2004, Air France KLM este unul dintre cei mai mari jucători în transportul aerian, la nivel mondial, şi lider de piaţă pe zborurile lung-curier cu plecare din Europa.
În 2014, Air France si KLM au transportat 87,3 milioane de pasageri. Cele două companii aeriene oferă, în prezent, clienţilor acces la o reţea care acoperă 231 de destinaţii în aproape 100 de ţări prin hub-urile de la Paris-Charles de Gaulle şi Amsterdam-Schiphol.
Air France, KLM şi partenerii lor, Delta şi Alitalia, operează cel mai mare joint-venture trans-Atlantic, cu peste 250 de zboruri zilnice. Air France şi KLM sunt companii membre ale alianţei globale SkyTeam care numără 20 companii aeriene membre şi care oferă pasagerilor din întreaga lume acces la o reţea globală de peste 16,323 de zboruri către peste 1,052 de destinaţii din 177 de ţări.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Ce se va alege de copilul tău – suprema ta investiție – după 12 ani de școală la stat în „România Educată” a lui Iohannis? Nu știi și te enervezi. Sau știi și te enervezi
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Israelul a efectuat atacuri aeriene asupra aeroportului internațional din Yemen. A fost vizată infrastructura militară a rebelilor Houthi
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Măsurile disperate pe care le iau chinezii ca să încurajeze natalitatea. Îi învaţă pe tineri chiar şi cum să meargă la întâlniri şi să se îndrăgostească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Una dintre cele mai râvnite femei din lume s-a despărțit de iubitul fotbalist. Cine e latino loverul de care s-a îndrăgostit
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe