- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Angajatul FANTOMĂ, noul coşmar al companiilor/ Care este cel mai important criteriu la angajare
Fenomenul „ghostingului”, adică a angajatului care dispare peste noapte de la locul de muncă, uneori chiar după câteva ore, ia amploare pe piaţa românească, unde deja există o problemă a lipsei forţei de muncă.
Angajatul FANTOMĂ, noul coşmar al companiilor/ Care este cel mai important criteriu la angajare
„Cel mai important criteriu la angajare? Să vină la muncă şi a doua zi”, eplică, pentru ZF, un manager care a recrutat câteva sute de angajaţi în ultimii 20 de ani şi care a început să aplice acest principiu de recrutare în ultimii doi ani.
Fenomenul „ghostingului” a devenit o normă pentru angajaţii tineri care aplică pentru joburi care nu necesită experienţă şi care „dispar” după o zi sau chiar după câteva ore de muncă. Cum s-a ajuns în această situaţie, cine greşeşte şi ce e de făcut?
ULTIMELE ȘTIRI
-
Putin a avertizat atacarea oricărei țări NATO dacă Ucraina folosește rachete occidentale. Cum este afectată România de decizia administrației Biden
-
Donald Trump Jr. critică decizia lui Biden privind aprobarea rachetelor americane pe teritoriul Rusiei şi afirmă că acesta încearcă să declanşeze al Treilea Război Mondial, înainte ca tatăl său să preia mandatul
-
Operaţiunea Şcoala. 50 de percheziţii în dosare de trafic de droguri în şcoli
-
Ţările nordice distribuie ghiduri de supravieţuire cetăţenilor, pe fondul temerilor de război
Primăvara anului 2018, redacţia Ziarului Financiar. Un tânăr student pe nume Alexandru (să zicem), proaspăt angajat pe funcţia de redactor, primeşte sarcina de a traduce un articol din Financial Times pentru pagina de Business internaţional. Două ore mai târziu, îi spune colegei de lângă el că iese să fumeze o ţigară. Şi nu s-a mai întors.
Situaţia descrisă mai sus ilustrează unul dintre miile de cazuri de „ghosting” cu care se confruntă şi angajatorii din România, în special când recrutează angajaţi din generaţia Millennials pentru joburi entry-level. Acest fenomen de pe piaţa muncii cu care se confruntă şi companiile din străinătate poartă numele de „ghosting”, un termen împrumutat din viaţa socială, caracterizat de situaţia în care, după o întâlnire romantică, unul dintre parteneri întrerupe orice formă de comunicare cu persoana cu care s-a întâlnit, fără să dea în prealabil niciun fel de avertisment.
CITEŞTE CONTINUAREA ARTICOLULUI AICI
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO