- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (31.01.2011, 17:29)
- Adrian Dumitrache , Adrian Dumitrache ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Aproape 10% dintre utilizatorii de Internet realizează tranzacţii bancare online
Aproape 10% dintre utilizatorii de Internet realizează tranzacţii bancare online, iar 9% accesează web-ul prin intermediul echipamentelor mobile, acest segment având potential de creştere, reiese în urma unei cercetări de piaţă realizată de TradeAds Interactive.
Urmărește
31 afișări
Aproape 10% dintre utilizatorii de Internet realizează tranzacţii bancare online (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Sondajul s-a desfăşurat în perioada 10 - 27 ianuarie, în baza unui chestionar cu 22 de întrebări, livrat online. Volumul eşantionului analizat a fost de 5.356 respondenţi.
"Românii declară că folosesc cu precădere calculatoarele de tip desktop pentru navigarea pe Internet - 63,6%, în timp ce laptop-urile şi notebook-urile sunt utilizate de 39,3% dintre cei chestionaţi. Echipamentele mobile (...) au o pondere de 9%, acest segment având potential de creştere, iar 9,6% dintre cei chestionaţi declară că realizează tranzacţii bancare pe Internet", se arată într-un comunicat al TradeAds remis MEDIAFAX.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Știi cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot și cauți Trump pe buletin. Cu Nicu și Marcel rămâne cum am stabilit
-
„Gladiator II” sub lupa istoricilor: Ficţiune spectaculoasă sau adevăr denaturat?
-
Ion Cristoiu: Stalingrad: Românii dădeau cu ciocanul în tancurile ruseşti ca să le oprească!
-
Istoria alegerilor prezidenţiale din România: de la căderea comunismului la democraţia europeană
Cea mai populară activitate pe Internet este corespondenţa prin instant messaging.
Potrivit rezultatelor sandajului, Internetul este cea mai mare sursă de acces la informaţii, mai mult de jumătate dintre respondenţi declarând că se documentează sau caută informaţii.
De asemenea, ziarele şi revistele online sunt citite de peste 40% dintre respondenţi, în timp ce 30% dintre aceştia utilizează reţele sociale.
"În cazul femeilor, predomină căutarea informaţiilor şi documentarea pentru locul de muncă/şcoală, în timp ce bărbaţii descarcă muzică şi filme şi cumpără/vând diferite produse", se mai spune în comunicat.
Cele mai solicitate categorii de informaţii pe care utilizatorii doresc să le regăsească pe Internet sunt despre sănătate - 53,8%, educaţie - 50,8%, divertisment - 46,6% şi artă - 46,6%.
Utilizatorii români de Internet formează grupuri cu preferinţe relativ omogene. Astfel, femeile preferă informaţiile despre artă, călătorii, divertisment, educaţie, familie, sănătate, shopping, iar bărbaţii accesează informaţii din domeniile auto, business, divertisment pentru adulţi, sport şi tehnologie.
"Categoriile superioare de vârstă, peste 50 de ani, caută informaţii despre sănătate, călătorii, divertisment, în timp ce persoanele de vârstă medie, respectiv 30-50 de ani, caută informaţii despre educaţie, familie, imobiliare, business şi tehnologie. Tinerii sub 30 de ani sunt receptivi la informaţiile despre shopping, sport şi auto", se mai spune în comunicat.
Percepţia românilor asupra publicităţi online rămâne neschimbată faţă de 2009, 41% dintre respondenţi declarând că bannerele publicitare îi informează, iar 13,4% sunt ajutaţi să aleagă diferite produse comerciale.
"21,8% dintre respondenţi afirmă că bannerele nu au niciun impact asupra lor, în timp ce 23,8% le consideră supărătoare", potrivit studiului.
TradeAds Interactive administrează platforma online de publicitate Bursa de Reclamă.
Lansată în aprilie 2009, Bursa de Reclamă a ajuns la o reţea de circa 600 de site-uri care cumulează o audienţă lunara de peste 8,5 milioane de utilizatori unici neduplicaţi.
Citește pe alephnews.ro: Donald Tusk, premierul Poloniei, avertizează că amenințarea unui Al Treilea Război Mondial este „serioasă și reală”
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Intră România în Schengen din ianuarie? Momentul decisiv ar putea fi reprezentat de discuția de la Budapesta
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Bahmu și-a scos asul din mânecă! Vești crunte pentru Honorius. Ce le-a cerut judecătorilor, în cazul în care fiii ei nu vor să părăsească vila lui Prigoană
CANCAN.RO
Cod roșu de viscol și ninsori abundente în România, emis de meteorologii de la Severe Weather Alert
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe