- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (18.02.2013, 13:06)
- Liviu Iancu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Asociaţii din turism: Primăria Capitalei cheltuieşte ineficient banii publici pentru promovare
Autorităţile din Bucureşti cheltuiesc ineficient banii publici pentru "aşa-zisa promovare turistică", făcută fără profesionişti, semnând un parteneriat pentru promovarea Bucureştiului cu un ONG recent înfiinţat.
Urmărește
547 afișări
Asociaţii din turism: Primăria Capitalei cheltuieşte ineficient banii publici pentru promovare (Imagine: Silviu Matei/ Mediafax Foto)
"Operatorii de turism din Bucureşti, agenţii de turism si hotelierii, au luat la cunoştinţă din presa centrală despre iniţiativa Consiliului Local al Municipiului Bucureşti de a încheia un parteneriat pentru promovarea destinaţiei turistice Bucureşti cu un ONG recent înfiinţat, precum şi de intenţia Primariei Capitalei de a aloca sume importante de bani pentru elaborarea unui slogan şi imn al Bucureştiului", se arată într-un comunicat transmis MEDIAFAX de câteva asociaţii, printre care Federaţia Industriei Hoteliere din România (FIHR) şi ANAT.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Crin Antonescu este candidatul comun al coaliției PSD-PNL-UDMR la alegerile prezidențiale
-
S-au votat preşedinţii la Camera Deputaţilor şi la Senat: Ilie Bolojan, la Senat; Ciprian Şerban, la Camera Deputaţilor
-
Crin Antonescu va fi candidatul comun pentru alegerile prezidenţiale. Propunerea va fi aprobată de fiecare partid al alianţei
-
FT: Echipa de tranziţie a lui Donald Trump vrea să retragă SUA din OMS „în prima zi” de mandat
Patronatele susţin că în ultimii şapte ani au încercat să pună bazele promovării Bucureştiului prin intermediul unei Asociaţii de Promovare şi Dezvoltare Turistică a Municipiului Bucureşti, după modelul entităţilor similare din toate capitalele europene.
Operatorii din turism consideră că singura soluţie este o astfel de asociaţie care să adune în acelaşi loc toţi jucătorii care contribuie la crearea unui produs turistic, respectiv hotelierii, agenţiile de turism, transportatorii, gastronomii, autorităţile locale şi centrale cu atribuţii în turism, organizatorii de evenimente, expoziţii şi târguri, taximetriştii etc.
"Am aflat cu stupoare că în decembrie 2012 s-a înfiinţat un ONG care din ianuarie, anul acesta, promovează Bucureştiul. Asociaţiile din turism şi hotelierii nu au fost consultaţi când s-a luat o asemenea decizie. Am făcut, fără rezultat, solicitări către toţi miniştri turismului din ultimii ani. Bucureştiul este promovat zero", a declarat agenţiei MEDIAFAX Radu Enache, preşedintele FIHR.
Enache a adăugat că în Bucureşti nu există un centru de informare, nu există hărţi ale oraşului, descrieri ale monumentelor istorice şi un site turistic al Capitalei.
Patronatele se plâng că Primăria Capitalei a decis să înfiinţeze în anul 2010 o asociaţie de promovare, dar fără prezenţa reprezentantilor hotelierilor si ai agentiilor de turism. "Asociaţia Turistică a Municipiului Bucureşti, care este condusă de primarul general al Capitalei, nu a reuşit, aşa cum era de aşteptat, în trei ani, să realizeze niciun proiect semnificativ de promovare pentru Bucureşti", se mai arată în comunicat.
Asociaţiile din turism invită reprezentanţii autorităţii locale din Bucureşti la un dialog care sa aibă ca scop un parteneriat de tip ONG public-privat, în care să participe toţi jucătorii din industrie şi administraţie.
"Considerăm că orice altă variantă pentru promovarea coerentă a oraşului Bucureşti va fi sortită eşecului, ca şi până în prezent. Prin urmare lansăm un apel către autorităţile din Bucureşti, nu doar pentru a nu mai cheltui ineficient banii publici pentru aşa-zisa promovare turistică, făcută fără profesionişti, dar şi pentru a face paşii corecţi şi necesari stabilirii unui cadru propice, care să ajute atât industria turistică din România, cât şi autorităţile responsabile", se mai arată în comunicat.
Citește pe alephnews.ro: Atacatorul de la Târgul de Crăciun din Germania are o istorie de amenințări legate de acte violente. Medicul a spus că „va efectua acțiuni care atrag atenția și de care oamenii își vor aminti”
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
STUDIU. Starea de bine se îmbunătățește atunci când cânți. Care sunt beneficiile muzicii asupra sănătății
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 10:38
LIVE TEXT Crin Antonescu, anunţat oficial candidat unic al coaliţiei pentru prezidenţiale / Ilie Bolojan preia conducerea Senatului, Ciprian Şerban ia şefia Camerei Deputaţilor / Învestirea Guvernului ar urma să aibă loc astăzi
-
astăzi, 10:20
FT: Echipa de tranziţie a lui Donald Trump vrea să retragă SUA din OMS „în prima zi” de mandat