- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (18.02.2013, 13:06)
- Liviu Iancu
Asociaţii din turism: Primăria Capitalei cheltuieşte ineficient banii publici pentru promovare
Autorităţile din Bucureşti cheltuiesc ineficient banii publici pentru "aşa-zisa promovare turistică", făcută fără profesionişti, semnând un parteneriat pentru promovarea Bucureştiului cu un ONG recent înfiinţat.
Urmărește
547 afișări
Asociaţii din turism: Primăria Capitalei cheltuieşte ineficient banii publici pentru promovare (Imagine: Silviu Matei/ Mediafax Foto)
"Operatorii de turism din Bucureşti, agenţii de turism si hotelierii, au luat la cunoştinţă din presa centrală despre iniţiativa Consiliului Local al Municipiului Bucureşti de a încheia un parteneriat pentru promovarea destinaţiei turistice Bucureşti cu un ONG recent înfiinţat, precum şi de intenţia Primariei Capitalei de a aloca sume importante de bani pentru elaborarea unui slogan şi imn al Bucureştiului", se arată într-un comunicat transmis MEDIAFAX de câteva asociaţii, printre care Federaţia Industriei Hoteliere din România (FIHR) şi ANAT.
Patronatele susţin că în ultimii şapte ani au încercat să pună bazele promovării Bucureştiului prin intermediul unei Asociaţii de Promovare şi Dezvoltare Turistică a Municipiului Bucureşti, după modelul entităţilor similare din toate capitalele europene.
Operatorii din turism consideră că singura soluţie este o astfel de asociaţie care să adune în acelaşi loc toţi jucătorii care contribuie la crearea unui produs turistic, respectiv hotelierii, agenţiile de turism, transportatorii, gastronomii, autorităţile locale şi centrale cu atribuţii în turism, organizatorii de evenimente, expoziţii şi târguri, taximetriştii etc.
ULTIMELE ȘTIRI
-
TU l-ai vota pe Donald Trump, dacă ar candida la Președinția României? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Bolojan: Bugetarii din Senat vor da concursuri
-
Antonescu: Sunt conectat puţin (cu partidele), adică atât cât trebuie
-
Bolojan insistă pentru restructurare: „Nu putem continua risipa banilor publici"
"Am aflat cu stupoare că în decembrie 2012 s-a înfiinţat un ONG care din ianuarie, anul acesta, promovează Bucureştiul. Asociaţiile din turism şi hotelierii nu au fost consultaţi când s-a luat o asemenea decizie. Am făcut, fără rezultat, solicitări către toţi miniştri turismului din ultimii ani. Bucureştiul este promovat zero", a declarat agenţiei MEDIAFAX Radu Enache, preşedintele FIHR.
Enache a adăugat că în Bucureşti nu există un centru de informare, nu există hărţi ale oraşului, descrieri ale monumentelor istorice şi un site turistic al Capitalei.
Patronatele se plâng că Primăria Capitalei a decis să înfiinţeze în anul 2010 o asociaţie de promovare, dar fără prezenţa reprezentantilor hotelierilor si ai agentiilor de turism. "Asociaţia Turistică a Municipiului Bucureşti, care este condusă de primarul general al Capitalei, nu a reuşit, aşa cum era de aşteptat, în trei ani, să realizeze niciun proiect semnificativ de promovare pentru Bucureşti", se mai arată în comunicat.
Asociaţiile din turism invită reprezentanţii autorităţii locale din Bucureşti la un dialog care sa aibă ca scop un parteneriat de tip ONG public-privat, în care să participe toţi jucătorii din industrie şi administraţie.
"Considerăm că orice altă variantă pentru promovarea coerentă a oraşului Bucureşti va fi sortită eşecului, ca şi până în prezent. Prin urmare lansăm un apel către autorităţile din Bucureşti, nu doar pentru a nu mai cheltui ineficient banii publici pentru aşa-zisa promovare turistică, făcută fără profesionişti, dar şi pentru a face paşii corecţi şi necesari stabilirii unui cadru propice, care să ajute atât industria turistică din România, cât şi autorităţile responsabile", se mai arată în comunicat.
Citește pe alephnews.ro: Robert Fico a declarat că opoziția plănuiește o lovitură de stat similară cu revolta EuroMaidan din Ucraina. Ce a declarat Premierul slovac
Citește pe www.zf.ro: Lovitură în plin pentru economia românească: Chinezii de la Haier închid fabrica din judeţul Prahova, un proiect de 70 de milioane de euro unde creaseră peste 1.000 de locuri de muncă. Proiectul a fost inaugurat în 2021
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cele mai vechi business-uri din lume. În România, companiile se bat să câştige loc
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Surpriză la început de an: FMI a schimbat şeful pentru România şi descinde la Bucureşti la începutul lunii februarie să se întâlnească cu Guvernul şi BNR pentru a ”analiza evoluţiile economice şi financiare recente”
Undă verde pentru afacerea secolului: Donald Trump nu are nimic împotriva achiziţiei Tik Tok de către armata sa de miliardari. Cine sunt cei doi titani ai lumii financiare care vor fi vârful de lance al tranzacţiei
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Jurata de la show-ul de talente, fotografiată de paparazzi la întâlnirea cu celebrul milionar mai tânăr cu 12 ani decât ea
PROSPORT.RO
Anda Adam participă la Asia Express 2025! Cine e colegul vedetei în emisiunea de la Antena 1
CANCAN.RO
Orașul din România în care ești AMENDAT cu 2.500 lei dacă nu ai numărul apartamentului pe ușă
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe