Audi inaugurează o nouă unitate de producţie în Ungaria, unde va fabrica sedanul A3

Audi inaugurează miercuri o nouă unitate de producţie la o fabrică din nordul Ungariei, la Gyor, în care a investit din 2011 aproape 900 de milioane de euro şi unde va construi noul sedan A3.

Urmărește
1449 afișări
Imaginea articolului Audi inaugurează o nouă unitate de producţie în Ungaria, unde va fabrica sedanul A3

Audi A3 Cabriolet (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Noua versiune sedan a modelului compact A3 se va vinde mai bine decât actualele variante hatchback şi decapotabile şi va contribui la reducerea decalajului faţă de liderul BMW pe piaţa maşinilor premium, informează Audi, preluat de Bloomberg.

"Anticipăm că fiecare al doilea client al A3 va opta pentru un sedan, în viitor", a declarat la Budapesta Josef Schlossmacher, purtător de cuvânt al Audi, înainte de ceremonia care va marca lansarea producţiei sedanului la fabrica din Gyor.

Noul A3 va fi destinat în mare parte clienţilor din Statele Unite şi China, unde sedanurile sunt mai populare decât pe piaţa europeană.

În Europa, sedanul A3 va fi disponibil în showroom-uri în trimestrul al treilea, cu un preţ de bază în Germania de circa 25.000 de euro.

Vânzările în China vor începe la sfârşitul acestui an, iar în SUA vor fi lansate la începutul anului viitor.

Compania germană va deschide în acest an o fabrică în China, la Foshan, pentru a fabrica sedanul A3 pentru această piaţă.

Audi a investit peste 900 de milioane de euro pentru extinderea fabricii din Ungaria, una dintre cele mai mari unităţi de producţie de motoare la nivel mondial, unde mai construieşte automobilul sport TT şi modelul decapotabil A3.

În urma extinderii fabricii, capacitatea anuală de producţie a fost mărită de peste trei ori, la 125.000 de vehicule pe an.

Profitabilitatea Audi este esenţială pentru strategia grupului părinte Volkswagen Group de a depăşi General Motors şi Toyota Motor, ca cel mai mare producător auto la nivel mondial, până în 2018.

Audi a avut în primul trimestru o contribuţie de 56% la profitul operaţional al VW.

Volkswagen, cel mai mare producător auto din Europa, mai deţine constructorul de maşini sport Porsche, compania britanică Bentley şi brandurile Lamborghini şi Bugatti. Audi intenţionează să devanseze liderul BMW, ca cel mai mare producător de automobile de lux din lume, până la sfârşitul acestui deceniu. Audi a devansat Mercedes-Benz în 2011 şi se află pe locul al doilea.

Audi a livrat anul trecut 1,45 million de maşini şi SUV-uri, cel mai bun an de până acum al companiei. Brandul BMW a realizat anul trecut vânzări de 1,54 automobile, iar brandul Mercedes de 1,32 milioane unităţi.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici