- Home
- Economic
- ARAD, (01.07.2013, 11:15)
- Pacala Dana , Marian Buga
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Autostrada Arad-Timişoara nu a fost finalizată nici la termenul din 30 iunie. Când ar putea avea loc recepţia - FOTO
Autostrada Arad-Timişoara nu a fost finalizată nici la termenul din 30 iunie, care este anunţat pe site-ul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), existând încă lucrări care impun restricţii de viteză de 60 şi 80 de kilometri la oră pe unele segmente.
Urmărește
13085 afișări
Autostrada Arad-Timişoara nu a fost finalizată nici la termenul din 30 iunie. Când ar putea avea loc recepţia (Imagine: Alin Matei/Mediafax Foto)
După mai multe amânări, ultimul termen pentru încheierea lucrărilor la autostrada Arad-Timişoara anunţat pe site-ul CNADNR era 30 iunie, însă recepţia drumului nu s-a făcut, iar lucrările continuă.
Potrivit şefului Poliţiei Autostrăzi Vest, Teodor Tudur, luni, dar şi în următoarea perioadă, se va mai lucra la acostamente, la montarea de parapete şi de balustrade pe viaducte, pe segmentele unde se află echipele de muncitori existând restricţii de viteză de 60 şi 80 de kilometri la oră.
"Totuşi, trebuie menţionat că nu se mai lucrează la partea carosabilă, lucrările de asfaltare care au avut loc recent fiind încheiate", a spus Tudur.
Conform sursei citate, CNADNR şi constructorul vor stabili data recepţiei lucrărilor.
Surse din cadrul consorţiului care execută lucrările afirmă însă că 30 iunie era o dată estimată de constructor şi comunicată CNADNR, iar recepţia ar putea avea loc abia în luna noiembrie.
Lucrările la autostrada dintre Arad şi Timişoara au început în 2009, iar termenul de finalizare era de 24 de luni, însă în decembrie 2009 ea a fost deschisă traficului fără ca şantierul să fie închis.
De la deschiderea circulaţiei, pe autostradă au avut loc de mai multe ori reparaţii, în paralel cu lucrările prevăzute în proiect. Asfaltul a fost reparat în toamna anului trecut, după ce s-a ondulat de la traficul greu sau au apărut probleme la îmbinările de la poduri.
Reprezentanţii Regionalei Timişoara a Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale afirmaseră atunci că asfaltul s-a surpat la îmbinările unor podeţe din cauza infiltraţiilor de apă pentru că autostrada nu a fost finalizată şi nu există încă pe toată lungimea drumului şanţuri de scurgere laterale.
De asemenea, în aprilie, viaductul care leagă, peste autostradă, localităţile Şagu şi Hunedoara Timişană a intrat în reparaţii după ce au apărut crăpături mari în asfalt, pe o lungime de o sută de metri. Viaductul fusese construit în toamna anului trecut, dar o latură a terasamentului s-a lăsat, astfel că asfaltul a crăpat pe mijlocul rampei de urcare.
În ultimele săptămâni, partea carosabilă a fost refăcută din nou, pentru că stratul de asfalt de la suprafaţă a început să se deterioreze.
Autostrada are o lungime de 32,25 de kilometri şi face parte din coridorul IV Pan-european. Valoarea lucrărilor la acest tronson este de 482,8 milioane de lei, echivalentul a 135,43 de milioane de euro.
Lucrările sunt executate de consorţiul FCC Construccion şi Astaldi.
Citește pe alephnews.ro: Ciprian Șerban, de la PSD, este șeful Camerei Deputaților. Ilie Bolojan, de la PNL, a fost votat Președinte al Senatului
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
El este Alexandru, tânărul de 26 de ani mort în accident, fără să aibă vreo vină! Iubita lui e în stare gravă
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe