Black Friday 2024 la eMAG: Vânzări de peste 896 milioane de lei, în creştere cu 22% faţă de anul trecut

Peste 647.000 de clienţi au comandat 3,2 milioane de produse de ediţia a 14-a de Black Friday la eMAG, în valoare totală de 896 milioane de lei, în creştere de 22% faţă de anul trecut, cu mult peste estimările iniţiale, potrivit eMAG.

Urmărește
561 afișări
Imaginea articolului Black Friday 2024 la eMAG: Vânzări de peste 896 milioane de lei, în creştere cu 22% faţă de anul trecut

Cei 13.200 de sellerii din Marketplace, care au avut oferte în eveniment, au înregistrat vânzări cu 30% mai mari faţă de ediţia de anul trecut. În această zi a fost atins şi un nou record al clienţilor care au activ un abonament Genius, cu livrări nelimitate gratuite şi oferte exclusive, care a ajuns la un milion de utilizatori în România.

„Black Friday este un moment foarte aşteptat de români, iar rezultatele din acest an confirmă acest lucru. Clienţii se pregătesc din timp, îşi planifică cumpărăturile şi aleg cele mai bune oferte în momentul în care iau decizia de achiziţie. Implicarea activă a comercianţilor din Marketplace, care au adus un număr mai mare de oferte la cele mai bune preţuri din an şi opţiunile flexibile de plată şi livrare au răspuns nevoilor oamenilor şi au menţinut interesul la cote ridicate până târziu în noapte”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Concluziile Black Friday 2024 la eMAG

♦ Peste 38% dintre clienţii care au comandat de Black Friday au avut un abonament Genius, cu livrare gratuită şi oferte exclusive. Ei au pus în coş, în medie, 6,3 produse din mai multe categorii, de la electrocasnice mici, produse pentru casă, mobilă, produse cosmetice la hrană pentru animale.

♦ 73,35% dintre comenzi au fost achitate cu cardul online, confirmând încă o dată preferinţa pentru metode de plată simple şi sigure.

♦ Aproape 24% dintre vânzări a fost achitate prin My Wallet sau prin multiplele soluţii de creditare disponibile: plata în 4 sau 6 rate fără dobândă direct din contul eMAG sau în până la 40 de rate cu dobândă zero cu cardurile de credit ale băncilor partenere.

♦ Aproape 81% dintre comenzi au fost plasate la locker în localităţile în care serviciul este disponibil.

♦ Printre produsele speciale comandate anul acesta s-au numărat 2.500 de nopţi de cazare, 4.000 vouchere de bilete de avion, 19 automobile, dar şi 53 de tone de carne de porc şi 2.300 de servicii de sănătate.

Top categorii de produse comandate

  • Produse cosmetice, suplimente şi îngrijire personală: 615.000
  • Băuturi, băcănie, hrană pentru animale şi curăţenie: 706.000
  • Jucării şi articole pentru copii: 399.000
  • Laptopuri, IT, birotică şi papetărie: 144.000
  • TV, audio-video, gaming şi cărţi: 98.000
  • Electrocasnice mici: 162.000
  • Fashion şi sport: 113.000
  • Mobilă şi casă: 210.000

Clienţii care au plasat cele mai mari comenzi ca valoare sunt din Bucureşti, urmaţi de cei din Constanţa, Dolj, Bihor şi Giurgiu.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici