BMW îşi menţine poziţia de lider al pieţei auto de lux după primul trimestru

BMW şi-a menţinut poziţia de lider al pieţei auto de lux la finalul primului trimestru, datorită creşterii livrărilor modelului X5, după ce atât BMW, cât şi competitorii săi, Audi şi Mercedes, au înregistrat vânzări record pentru luna martie, relatează Bloomberg.

Urmărește
623 afișări
Imaginea articolului BMW îşi menţine poziţia de lider al pieţei auto de lux după primul trimestru

BMW îşi menţine poziţia de lider al pieţei auto de lux după primul trimestru (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Livrările sub marcă proprie ale BMW au avansat cu 5,4% în primele trei luni comparativ cu aceeaşi perioadă din 2014, la 451.576 unităţi.

Prin comparaţie, Audi, divizia de maşini de lux a producătorului german Volkswagen, a vândut 438.250 unităţi, iar Mercedes-Benz a livrat 429.602 unităţi în primul trimestru.

Mercedes, care îşi înnoieşte gama de SUV-uri pentru a-şi creşte cota de piaţă, a depăşit Audi în luna martie, ca volum al vânzărilor, ambii producători consemnând în martie cea mai bună performanţă lunară din istorie.

Livrările Mercedes, divizie a Daimler, au urcat cu 15,7% în martie faţă de aceeaşi lună a anului trecut, la 183.467 de unităţi, datorită creşterii vânzărilor modelului sedan Clasa C.

Vânzările Audi au avansat cu 4,4% în martie, la 177.950 unităţi, în timp ce creşterea vânzărilor la trei luni a fost de 6,1%.

BMW a anunţat marţi că estimează că 2015 va fi al cincilea an consecutiv în care va înregistra vânzări record, în acest sens, producătorul auto intenţionând să lanseze în acest an 15 modele noi sau versiuni îmbunătăţite ale modelelor deja existente.

"Este foarte mulţumitor să sevem că vânzările din Europa continuă să-şi revină, iar cele din America de Nord rămân consistente", a declarat Ian Robertson, directorul de vânzări al BMW.

La fel precum competitorii săi, BMW a înregistrat cea mai bună lună martie din istorie, cu un avans al vânzărilor de 5,1%, la 195.593 unităţi.

Vânzările grupului BMW au depăşit 2 milioane de automobile pentru prima oară în istorie în 2014, producătorul german menţinându-şi poziţia de lider pe piaţa maşinilor de lux pentru al zecelea an consecutiv, în pofida competiţiei tot mai strânse din parte Audi şi Mercedes.

Livrările sub marcă BMW au urcat cu 9,5% anul trecut faţă de 2013, la 1,81 milioane de automobile, în timp ce la nivel de grup producătorul german a stabilit un record al livrărilor, ajungând la 2,12 milioane de unităţi.

Audi a înregistrat un avans al vânzărilor anuale de 10,5%, la 1,74 de milioane de maşini anul trecut, iar Mercedes a consemnat o creştere de 12,9%, la 1,65 de milioane de automobile sub marcă proprie.

BMW este lider mondial pe piaţa auto premium din 2005, când a depăşit Mercedes, în timp ce Audi ocupă locul al doilea din 2011. Atât Audi, cât şi Mercedes au anunţat că vor să devină lideri mondiali până în 2020.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici