Costurile legate de menţinerea la sol a aparatelor 737 MAX au ajuns la 14,6 miliarde de dolari în 2019. Zborurile au fost oprite după două accidente care au ucis 346 de persoane şi au obligat producătorul de planuri să îngheţe producţia aeronavei şi să-l concedieze pe fostul director executiv Dennis Muilenburg.
Anterior, Boeing a estimat costuri de 8 miliarde de dolari pentru 737 MAX.
Principalele activităţi ale companiei au înregistrat pierderi de 2,53 miliarde dolari sau 2,33 dolari pe acţiune, faţă de un profit de 3,87 miliarde dolari sau 5,48 dolari pe acţiune anul anterior.
Boeing, care produce 14 aeronave 787 Dreamliner pe lună, a anunţat în octombrie că se aşteaptă să scadă producţia la sfârşitul anului 2020 la 12 avioane pe lună, pe fondul reducerii comenzilor din China.
Compania se aşteaptă acum să reducă în continuare producţia Dreamliner la 10 aparate pe lună la începutul anului 2021.