Brandul turistic al României, promovat de Eurosport pentru 650.000 de lei

Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) a încheiat un contract, în valoare de aproape 650.000 de lei, cu Eurosport Television Limited pentru promovarea brandului turistic al României cu prilejul Campionatului European de Raliuri, etapa a 12-a Rally International du Valais, Elveţia.

Urmărește
264 afișări
Imaginea articolului Brandul turistic al României, promovat de Eurosport pentru 650.000 de lei

Brandul turistic al României, promovat de Eurosport pentru 650.000 de lei

Contractul a fost atribuit Eurosport Television LTD, pe 5 noiembrie, şi are o valoare totală de 646.350 de lei (fără TVA), potrivit unui anunţ postat pe site-ul e-licitatie.ro.

Potrivit anunţului de atribuire, contractul nu intră sub incidenţa acordului privind contractele de achiziţii publice.

Contractul a fost atribuit prin negociere fără anunţ de participare, întrucât "lucrările/ produsele/ serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive legate de protejarea unor drepturi de exclusivitate".

Criteriul de atribuire a fost preţul cel mai scăzut, potrivit anunţului de atribuire.

Etapa a 12-a Rallye International du Valais- RIV, Elveţia, s-a desfăşurat în perioada 6-9 noiembrie, potrivit unui anunţ postat pe site-ul turism.gov.ro.

Potrivit documentului respectiv, la etapa a 12-a Rally International du Valais a fost promovat brandul turistic al României.

Grupul Eurosport, cea mai importantă platformă multimedia de sport din Europa, s-a lansat în 1989 şi este deţinut de grupul media francez TF1. În prezent, Eurosport ajunge în 130 de milioane de case din Europa. În limba română, postul Eurosport s-a lansat în 1997. În ianuarie 2005, s-a lansat Eurosport 2, iar în mai 2008 a debutat Eurosport în High Definition.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici