Campionatul Mondial de fotbal a adus economia Braziliei nu pe culmile creşterii, ci în recesiune

Economia Braziliei, a doua mare economie emergentă la nivel mondial, a intrat în recesiune în condiţiile în care găzduirea Campionatului Mondial de fotbal a sufocat activitatea economică deoarece multe dintre oraşele gazdă au declarat zile libere în timpul meciurilor pentru a preveni problemele logistice şi pe cele de trafic.

Urmărește
326 afișări
Imaginea articolului Campionatul Mondial de fotbal a adus economia Braziliei nu pe culmile creşterii, ci în recesiune

Campionatul Mondial de fotbal a adus economia Braziliei nu pe culmile creşterii, ci în recesiune (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

În plus, investiţiile în cea mai mare economie din America de Sud au scăzut dramatic în prima jumătate a anului, iar multe dintre fabricile braziliene şi-au închis activitatea în timpul turneului mondial, scrie agenţia Thomson Reuters.

Anunţul intrării în recesiune, pentru prima dată de la izbucnirea crizei, le oferă o armă puternică oponenţilor preşedintelui Dilma Rousseff în cursa electorală deoarece candidatura preşedintelui este cea mai vulnerabilă în acest moment.

TITLURILE ZILEI

Dacă Rousseff ar ajunge în turul doi, ceea ce mulţi analişti consideră că se va întâmpla, împreună cu Marina Silva, candidatul Partidului Socialist, Rousseff ar pierde alegerile, potrivit celor mai recente sondaje. Silva, împreună cu cel de-al treilea candidat, senatorul Aecio Neves, au criticat-o pe Rousseff că nu a imple­mentat măsurile corecte de creştere economică şi pentru că a distrus impulsul economic care în ultimul deceniu a transformat Brazilia într-o atracţie pentru investitorii de pe Wall Street.

Citeşte mai multe despre efectele Campionatului Mondial asupra economiei Braziliei pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici