Care este cel mai NOU brand de smartphone pregătit să intre pe piaţa occidentală atacând poziţia lui Apple

Vivo, brandul de smartphone susţinut de un miliardar chinez intră pe piaţa occidentală atacând poziţia lui Apple

Urmărește
14607 afișări
Imaginea articolului Care este cel mai NOU brand de smartphone pregătit să intre pe piaţa occidentală atacând poziţia lui Apple

Care este cel mai NOU brand de smartphone pregătit să intre pe piaţa occidentală atacând poziţia lui Apple

Vivo, brandul de smartphone-uri în ascensiune puternică susţinut de miliardarul chinez Duan Yongping, va începe să-şi comercializeze produsele în Occident pentru prima dată în contextul eforturilor de accelerare a expansiunii sale, relatează Bloomberg.

Încurajat de succesul înregistrat pe plan local în faţa rivalilor ca Apple şi Samsung, compania intenţionează acum să atace pieţe dezvoltate cu produse mai avansate.

"De la prima noastră intrare pe pieţele internaţionale în 2014, ne-am dedicat înţelegerii nevoilor consumatorilor prin cercetări aprofundate pentru a aduce produse inovatoare şi elegante care să corespundă stilului lor de viaţă şi nevoilor", a declarat vice-preşedintele Vivo, Alex Feng.

În următoarele luni, al treilea cel mai mare brand de smartphone-uri al Chinei, îşi va comercializa gadgeturile în Rusia, Taiwan şi Singapore.

Vivo vinde deja smartphone-uri în Indonezia, Thailanda, Filipine, Vietnam, precum şi în India, Nepal şi Pakistan. Este a treia cea mai utilizată marcă de telefoane din India, cu o cotă de piaţă de 13%.

Pe lângă opţiunile smartphone premium la un preţ mai mic decât al dispozitivelor emblematice de la Apple şi Samsung, telefoanele Vivo sunt cunoscute pentru capacităţile lor de încărcare rapidă şi pentru o durată lungă de viaţă a bateriei.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici