Câştigătorii crizei: Oamenii au petrecut mai mult timp acasă, iar unele companii au avut de câştigat

  • Vânzările P&G au crescut la produsele de îngrijire a casei
  • Şi prezervativele se vând mai bine anul ăsta
  • Durex are creşteri de 13%
Urmărește
1445 afișări
Imaginea articolului Câştigătorii crizei: Oamenii au petrecut mai mult timp acasă, iar unele companii au avut de câştigat

FOTO: Profimedia

Criza COVID-19 atacă, dar nu chiar pe toată lumea.

Gigantului american Protecter&Gamble i-au crescut vânzările tocmai pentru că ai stat mai mult acasă. Vânzările au crescut cu 14% la produsele de îngrijire a casei, 12% pentru produsele de îngrijire personală şi cu 7% în cazul produselor de frumuseţe. Gigantul, care are o fabrică şi în România, la Urlaţi, preconizează creşteri totale de 20% anul ăsta, iar astfel ar putea ajunge la 4,3 miliarde de dolari.

Nu doar P&G a avut vânzări mai mari, ci şi Durex. În ultimele luni vânzările au crescut cu 13% faţă de anul trecut şi ajung astfel la 4,5 miliarde de dolari.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici