Cât plătesc băncile locale ca să-şi facă reclamă la credite pe Google

Băncile din România care şi-au făcut în luna ianuarie reclamă prin intermediul Google, cel mai mare motor de căutare din lume, la ofertele de împrumuturi au plătit şi şase dolari pentru a folosi cuvântul-cheie "credit" în anunţuri, potrivit datelor agregate de agenţia de web marketing Today's.

Urmărește
56 afișări
Imaginea articolului Cât plătesc băncile locale ca să-şi facă reclamă la credite pe Google

Cât plătesc băncile locale ca să-şi facă reclamă la credite pe Google

"Credit" a fost cel mai scump cuvânt-cheie plătit de băncile din România în luna ianuarie pe Google AdWords, potrivit sursei citate.

"Creditele au fost promovate foarte mult în ultimele trei luni ale anului 2010 pe Google", potrivit lui Marius Lăzărescu, CEO al Today's şi expert certificat Google AdWords.

Google AdWords este un serviciu de publicitate online plătită, care funcţionează după metoda cost pe clic (pay per clic), ceea ce înseamnă că un client al Google AdWords va fi taxat doar în momentul în care un utilizator care navighează pe internet a dat clic pe link-ul aferent anunţului afişat de motorul de căutare.

Citeşte mai multe despre cât plătesc băncile ca să-şi facă reclamă pe Google pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici