Prima pagină » Economic » Ce cumpără generaţia Z. Ce caută la raft şi care sunt argumentele care îi conving

Ce cumpără generaţia Z. Ce caută la raft şi care sunt argumentele care îi conving

Ce cumpără generaţia Z. Ce caută la raft şi care sunt argumentele care îi conving
Teona Tomoiaga
07 nov. 2020, 08:02, Economic
Pandemia a schimbat şi comportamentul generaţiei Z. Tinerii între 16-24 de ani nu au dat năvala în online să cumpere pe baza dorinţelor de moment, ci sunt gata de sacrificiu.

Şapte din zece tineri sunt influenţaţi pozitiv dacă un produs este eco-friendly sau made in Romania. Nici nu mai pun banii pe primul loc, ci echlibrul între viaţa personală şi muncă. Şi, mai ales, să muncească de plăcere. Aşa că dacă vrei să atragi un tânăr în compania ta, trebuie să îi oferi un job care să îl pasioneze şi să-i laşi şansa pentru viaţă în afara muncii. O spune Dragoş Petrescu, unul dintre cei mai puternici antreprenori locali, la o emisiune a Ziarului Financiar.

Dragoş Petrescu: 51% dintre ei doresc să ia calea antreprenoriatului sau a management-ului. Pandemia a făcut un switch în dorinţele lor de consum. Adică ei au direcţionat banii pe care ei îi alocau înainte în călătorii spre zona de training şi pregătire. Preferă să cheltuiască pe produsele astea de igienă personală şi de siguranţă, evident, epidemiologică. Pentru ei contează provenienţa locală, adică produs în România, şi asta merge de le obiecte, dar şi produse de mâncat. 68% din ei, pentru ei contează ca produsul să fie eco-friendly.