- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (10.06.2014, 15:49)
- Ana Maria Petcana
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ce profit a avut proprietarul Zara anul trecut cu cele 98 de magazine din România
Afacerile retailerului spaniol de modă Inditex în România, unde deţine 98 de magazine sub brandurile Zara, Zara Home, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Oysho şi Massimo Dutti, au ajuns la peste 175 milioane euro anul trecut, iar profitul a însumat aproape 25 milioane euro.
Urmărește
2193 afișări
Ce profit a avut proprietarul Zara anul trecut cu cele 98 de magazine din România (Imagine: Sebastian Marcovici/Mediafax Foto)
Inditex a obţinut anul trecut pe piaţa locală o cifră de afaceri cumulată de 776,5 milioane lei (175,7 milioane euro), cu circa 16% mai mare comparativ cu 2012, când s-a situat la 671 milioane lei (150,6 milioane euro), şi un profit net în creştere cu 12%, de la 97,2 milioane lei (21,8 milioane euro) la 109 milioane lei (24,7 milioane euro).
Astfel, atât rata de creştere a cifrei de afaceri, cât şi cea a profitului s-au înjumătăţit în 2013 faţă de 2012, când afacerile au urcat cu 30%, iar câştigul cu 20%.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Le-am dat-o în vot! Tu ce faci?
-
Lasconi: Promit că voi da totul pentru a mă ridica la aşteptările voastre
-
Cum explică PNL scorul dezastruos. Deputat: Guvernarea cu PSD ne-a costat, al doilea mandat al lui Iohannis ne-a îngropat
-
Iulian Anghel, editor politic ZF: Cum l-am cunoscut pe Călin Georgescu
Anul trecut, toate cele şapte branduri au înregistrat creşteri ale vânzărilor şi au fost profitabile. Cea mai mare creştere a profitului net a fost înregistrată de cele 19 magazine Bershka, de aproape 64%, iar cel mai mare avans al cifrei de afaceri a fost obţinut de Oysho, de 27,4%. La polul opus s-a situat brandul Stradivarius, al cărui profit a scăzut cu 34%, iar afacerile au urcat cu 6,9%.
Aproape jumătate din business şi profit a fost generat de cele 21 de magazine Zara, care au înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 377,3 milioane lei (85,4 milioane euro), cu 13,5% mai mare decât în 2012, şi un profit net de 54,3 milioane lei (12,3 milioane euro), în creştere cu 5,6%.
Restul a fost generat în ordine de Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho şi Zara Home.
Bershka a avut anul trecut o cifră de afaceri 129,7 milioane lei (29,3milioane euro), cu 24% mai mare faţă de nivelul din 2012, şi un profit de circa 13 milioane lei (2,9 milioane euro). Cele 19 magazine Pull&Bear au raportat o creştere cu 12% a afacerilor, la 97,3 milioane lei (22 milioane euro), şi o stagnare a profitului, la 11,5 milioane lei (2,6 milioane euro).
În cazul Stradivarius, care cuprinde o reţea de 19 magazine, cifra de afaceri s-a situat la un nivel de 65,7 milioane lei (14,9 milioane euro), cu 6,9% mai mare, în timp ce profitul net a fost de 4,6 milioane lei (1,04 milioane euro), în scădere cu 34%.
Cele 9 magazine Massimo Dutti au înregistrat anul trecut o majorare cu 23,3% a afacerilor, la 73 milioane lei (16,5 milioane euro), şi cu 28,7% a profitului net, la 18,3 milioane lei (4,1 milioane euro).
Marca Oysho, care însumează 7 magazine, a avut anul trecut afaceri de 17,5 milioane lei (4 milioane euro), cu 27,4% mai mari, şi un profit de 3,75 milioane lei (848.000 euro), cu 34,2% peste nivelul din 2012.
Magazinele cu decoraţiuni Zara Home au avut anul trecut un câştig net de 3,45 milioane lei (782.000 euro), cu 48,5% mai mare, la afaceri în creştere cu 27%, de 16 milioane lei (3,6 milioane euro).
Inditex a deschis primele magazine din România în 2004 în franciză, iar în 2007 a intrat direct pe piaţă.
La nivel mondial, Inditex este prezent în aproape 90 de state cu o reţea de 6.340 de magazine şi a avut în 2013 vânzări de 16,7 miliarde euro şi un profit net de 2,4 miliarde euro.
Citește pe alephnews.ro: Cine este Călin Georgescu? Portretul făcut de Reuters pentru candidatul la alegerile din România: „Un critic NATO. Poziție pro-rusă”
Citește pe www.zf.ro: Cine este Cristela Georgescu, soţia lui Călin Georgescu, cel care a provocat un tsunami fără precedent în lumea electorală. Ea este fost bancher la Citibank, o bancă globală, iar acum oferă cursuri de nutriţie
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cine este Cristela Georgescu, soţia lui Călin Georgescu, cel care a provocat un tsunami fără precedent în lumea electorală. Ea este fost bancher la Citibank, o bancă globală, iar acum oferă cursuri de nutriţie
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Legătura neștiută dintre Călin Georgescu și Elena Lasconi! Dezvăluirea făcută de Dan Diaconescu
CANCAN.RO
„LEGIONAR” – cel mai căutat cuvânt pe dexonline după primul tur al alegerilor prezidențiale. De ce au votat românii un candidat pro-rus
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 11:53
RAR anunţă că sistemul de operare, afectat de o defecţiune, este în curs de repornire
-
astăzi, 11:53