- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Chrysler a dispărut din Europa: Automobilele vor fi comercializate sub brandul Lancia
Fiat a oprit miercuri vânzările de automobile sub brandul Chrysler în Europa, acestea urmând să fie comercializate sub marca Lancia, în vederea reducerii pierderilor din Europa şi diminuării costurilor cu 1,5 miliarde de euro până în 2014, relatează Bloomberg.
Chrysler a dispărut din Europa: Automobilele vor fi comercializate sub brandul Lancia
"Nu puteam menţine ambele branduri peste tot, a trebuit să luăm o decizie", a declarat Olivier Francois, director al Fiat care conduce operaţiunile sub brand Lancia şi Chrysler.
El a explicat că Lancia este mai cunoscut în Europa, iar Chrysler are o recunoaştere mai mare în Statele Unite şi restul lumii.
Fiat urmează să consolideze din această lună rezultatele Chrysler în rapoartele sale financiare. Grupul italian intenţionează să ajungă în acest an la o participaţie de 57% la Chrysler, de la 46% în prezent.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Tu sau eu n-am vrut să fim Președinți. Descoperim că a fost cu ghinion
-
Indicele ROBOR continuă să crească: cotaţia indicelui la 3 luni a atins marţi 5,87%
-
51% dintre americani se opun sprijinului militar pentru Ucraina, arată un sondaj
-
Paleologu: Călin Georgescu este opera lui Iohannis, este un demagog desăvârşit, cu ton de guru
Europa este veriga slabă pentru Fiat, care are dificultăţi să concureze cu Volkswagen şi Peugeot Citroen.
Grupul italian a înregistrat anul trecut în Europa pierderi de circa un miliard de euro, potrivit unui analist al companiei Sanford C. Bernstein.
Este improbabil ca operaţiunile Fiat în Europa să devină profitabile, întrucât are prea puţine produse noi, a spus analistul.
Livrările Fiat în Europa au scăzut cu 17% în primele patru luni ale acestui an, iar la nivel mondial s-au redus cu 2,4%.
Fiat va continua să vândă modele Jeep în Europa, pe lângă Lancia.
Marchionne vrea să transforme marca Jeep a Chrysler şi Alfa Romeo a Fiat în branduri de talie mondială, pentru a concura mai bine General Motors şi VW.
Lancia va fi brand local european, cu o gamă extinsă de vehiculele Chrysler.
Chrysler nu a reuşit să atragă clienţii europeni, spre deosebire de General Motors şi Ford Motor, care au realizat în regiune vânzări mai mari ca Chrysler.
În perioada în care Chrysler a fost deţinută de grupul Daimlwer, vânzările au atins în 2007 un vârf de 120.000 de maşini în Europa.
Anul trecut, vânzările Chrysler în Europa au coborât cu 27%, la 36.900 de vehicule, inclusiv de modele Dodge şi Jeep.
În SUA, vânzările au urcat cu 17%, la 1,09 milioane unităţi.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO