- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Clienţii ar renunţa mai uşor la telefon şi cablu TV decât la conexiunea Internet
Clienţii operatorilor telecom ar renunţa cel mai uşor la linia telefonică fixă şi la cablul TV, conexiunea la Internet fiind ultima opţiune a acestora în direcţia reducerii cheltuielilor, pe fondul manifestării crizei financiare, a declarat, joi, Gabriel Mustea, director în cadrul PwC România.
Clienţii ar renunţa mai uşor la telefon şi cablu TV decât la conexiunea Internet (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
"Clienţii consideră că pot renunţa cel mai uşor la linia telefonică fixă şi la cablul TV. Linia fixă poate fi uşor înlocuită de telefonul mobil. La cablul TV se poate alege un pachet mai ieftin sau/şi se poate substitui cu conţinut online. Puţini sunt însă dispuşi să renunţe la conexiunea la Internet", a spus Mustea, prezent la Mediafax Talks about Telecom Industry.
ULTIMELE ȘTIRI
-
LIVE UPDATE. Alegeri în SUA. Americanii își votează astăzi noul Președinte. Kamala Harris și Donald Trump duc o luptă strânsă pentru Casa Albă și Congres
-
Rusia a distrus viitorul Ucrainei. Câţi micuţi a ucis războiul început pe 24 februarie 2022
-
PNL s-a retras de la audierea Roxanei Mînzatu în Parlament
-
Acest lucru l-ar putea îngenunchea cu adevărat pe Putin. Veniturile guvernului din petrol s-au prăbuşit: scădere cu 29%
Studiul "Impactul crizei asupra obiceiurilor de consum telecom şi media", realizat în Statele Unite ale Americii de către Communispace la cererea PwC, a evidenţiat faptul că abonaţii nu sunt dispuşi să renunţe la Internet şi conţinut, chiar dacă sunt mai atenţi la costuri, aceştia căutând însă operatori care oferă oportunităţi de a face economii.
De asemenea, studiul a mai evidenţiat că utilizatorii doresc libertate în personalizarea pachetelor de servicii de telecomunicaţii şi vor să plătească doar pentru serviciile de care au cu adevărat nevoie.
"Clienţii apreciază prin fidelitate serviciile şi suportul de calitate, dar şi răsplătirea loialităţii. Nu sunt de acord cu acordarea de tarife mai mici clienţilor nou atraşi, în detrimentul celor vechi. Totodată, clienţii nu agreează reclamele transmise pe mediile de comunicare personale, dar ar fi dispuşi la un compromis în schimbul unor beneficii", a spus Mustea.
Studiul "Impactul crizei asupra obiceiurilor de consum telecom şi media" a luat în calcul răspunsurile a circa 750 de persoane, cu vârste între 18 şi 60 de ani.
Conform unui alt studiu prezentat de Mustea, principalele criterii în selecţie unui operator de telecomunicaţii sunt acoperirea reţelei, raportul preţ-beneficii şi notorietatea companiei, care, împreună, au o pondere de peste 80% în decizia viitorilor abonaţi, la nivel internaţional.
Efectuat anual, studiul "Mobilitatea personală" a luat în calcul răspunsurile a circa 7.400 de angajaţi ai PwC, la nivel global.
"Studiul a mai scos în evidenţă că 85% dintre respondenţi deţin unul sau mai multe telefoane mobile, iar smartphone-urile sunt în creştere de popularitate. De asemenea, magazinele de profil sunt canalul cel mai popular de achiziţie a unui terminal", a spus Mustea.
El a adăugat că preţul, design-ul şi durata de consum a bateriei terminalului sunt principalele criterii de selecţie a dispozitivelor mobile, iar cu cât nivelul de utilizare este mai mare, design-ul devine mai important decât preţul.
"Concluzionând, criza a determinat clienţii să devină mai selectivi şi mai pretenţioşi şi nu se vor schimba uşor. Loialitatea clienţilor are un preţ din ce în ce mai mare. Terminalele mobile vor acoperi mai multe nevoi practice, cum ar fi microplăţi sau controlul accesului. Pe de altă parte, presiunea pe operatori şi producătorii de tehnologie este în continuă creştere, atât dinspre clienţi, cât şi dinspre acţionari, iar câştigători vor fi cei ce vor oferi conectivitate permanentă, calitate şi viteză", a mai spus Mustea.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO