- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (23.08.2012, 11:41)
- Emil Popescu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
CNADNR a primit 50 de oferte de la constructori pentru trei loturi ale autostrăzii Lugoj - Deva
Compania de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a primit aproape 20 de oferte pentru construcţia fiecăruia dintre cele trei loturi ale autostrăzii Lugoj-Deva scoase la licitaţie, din partea unor companii şi consorţii din România şi străinătate, precum Astaldi (Italia), FCC (Spania) şi Strabag (Austria).
Urmărește
519 afișări
CNADNR a primit 50 de oferte de la constructori pentru trei loturi ale autostrăzii Lugoj - Deva (Imagine: Raul Stef/Arhiva Mediafax Foto)
Astfel, pentru lotul 2 al autostrăzii au depuse oferte companiile OHL ZS, FCC Construccion şi asocierile Comsa - Teloxim - Aldesa - Via Design, Copisa Constructora Pirenaica - Corsan Corviam Construccion, Shapir Structures 1991 - Impresa Pizzarotti & C - Pizzarotti, Tirrena Scavi - Societa Italiana per Condotte d'Acqua, Selina - Doprastav, Aktor - Arcada Company, Hochtief - Pa&Co, Astaldi - Euro Construct Trading 98, Azvirt - Consitrans, Strabag - Straco Grup, Sociedad Anonima de Obras y Servicios Copasa - Ortiz Construcciones y Proyectos - Labracom Construct, Constructora San Jose - Ploder Uicesa, Impresa - Azvi, PORR Bau - Teerag Asdag - Porr Polska - Vega 93, Salini - Secol şi Spedition UMB - Tehnostrade.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Descoperirea care sfidează înțelegerea noastră asupra Universului: Ce este „timpul negativ” în fizică
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
O parte dintre aceşti ofertanţi vor să construiască şi loturile 3 şi 4, proiecte care au atras însă şi interesul altor companii.
Astfel, la licitaţia pentru lotul 3 au depus documente companiile Impregilo, Construccion, Corsan Corviam Construccion şi OHL ZS, alături de consorţiile Tirrena Scavi - Societa Italiana per Condotte d'Acqua, Selina - Doprastav, Aktor - Shapir Structures 1991, Hochtief - Pa&Co, Impresa Pizzarotti & C - Pizzarotti, Teloxim Con - Comsa - Aldesa Construcciones - Arcadis Eurometudes, Astaldi - Euro Construct Trading 98 - Consitrans, Strabag - Straco Grup, Sociedad Anonima de Obras y Servicios Copasa - Ortiz Construcciones y Proyectos - Labracom Construct, Constructora San Jose - Ploder Uicesa, PORR Bau - Teerag Asdag - Porr Polska - Delta ACM 93 şi Spedition UMB - Tehnostrade SRL.
Pentru lotul 4 ofertele au venit de la firmele Impregilo, FCC Construccion, Corsan Corviam Construccion, OHL ZS şi Constructora San Jose şi asocierile Shapir Structures 1991 - Aktor Technical Societe Anonyme, Tirrena Scavi - Societa Italiana per Condotte d'Acqua, Aldesa Construcciones - Comsa - Teloxim Con - Vamibero Holding - Procons XXI, Impresa Pizzarotti & C - Impresa Pizzarotti, Astaldi - Max Boegl Romania - Max Bogl Bau & Co.Kg - Tancrad, Delta ACM 93 - PORR Bau - Teerag Asdag - Porr Polska - Consitrans, Selina - Doprastav, Strabag - Straco Grup, Sociedad Anonima de Obras y Servicios Copasa - Ortiz Construcciones y Proyectos - Labracom Construct, Azvi - Impresa şi Tehnostrade - Spedition UMB.
Cele trei loturi însumează 71,9 kilometri. Proiectarea este preconizată să dureze maximum şase luni, iar execuţia lucrărilor cel mul doi ani.
CNADNR estimează costuri de puţin peste un miliarde de lei, fără TVA, pentru fiecare lot.
În aprilie 2011 CNADNR a selectat consorţiul Tirrena Scavi-Societa Italiana per Condotte d'Acqua- Cossi Construzioni pentru primul lot (27,4 kilometri), constructorul avansând o ofertă de 681 milioane lei.
Autostrada Lugoj-Deva face parte din Coridorul IV paneuropean, care începe în Germania şi se continuă pe ruta Praga-Viena-Bratislava-Budapesta. În România, traseul trece prin Nădlac, Arad, Deva, Orăştie, Sibiu, Bucureşti, Feteşti şi Constanţa, ruta continuând până la Istanbul.
Citește pe alephnews.ro: Meta este dat în judecată pentru „traumatizarea pe viață” a moderatorilor Facebook din Kenya. Peste 140 de angajați sunt diagnosticați cu PTSD
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Jennifer Lopez dezvăluie „dificultățile” pe care le întâmpină ca părinte care are gemeni: „Vrei să dai tot ce ai mai bun pentru ei. Vrei să îi ridici”
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe