CNADNR estimează că va plăti până la 40 milioane euro pentru finalizarea lotului 2 Nădlac - Arad

CNADNR aşteaptă până la 23 iulie ofertele constructorilor interesaţi să finalizeze execuţia lotului 2 al autostrăzii Nădlac - Arad, rămas neterminat după falimentul Alpine, şi estimează că va plăti până la 177,4 milioane lei (40,3 milioane euro), inclusiv TVA, pentru acest contract.

Urmărește
263 afișări
Imaginea articolului CNADNR estimează că va plăti până la 40 milioane euro pentru finalizarea lotului 2 Nădlac - Arad

CNADNR estimează că va plăti până la 40 milioane euro pentru finalizarea lotului 2 Nădlac - Arad (Imagine: Raul Stef/Mediafax Foto)

Contractul pentru remedierea lucrărilor existente şi finalizarea celor rămase de executat la autostrada Nădlac - Arad şi drum de legătură, lotul 2, km 22+218 - km 38+882 va fi atribuit prin licitaţie deschisă, pentru preţul cel mai scăzut.

Valoarea estimată a lucrărilor este cuprinsă între 119,3 milioane lei, sumă la care se vor raporta ofertanţii pentru întocmirea ofertei financiare, şi 143,1 milioane lei, nivel care include şi achiziţia unor eventuale servicii similare. Sumele sunt fără TVA.

Durata contractului va fi de 56 luni de la data atribuirii. Proiectul va fi finanţat cu fonduri europene (85%) şi bani de la buget.

CNADNR a reziliat în vara anului trecut contractul de proiectare şi execuţie al acestui lot după falimentul constructorului, Alpine Bau din Austria, comunicând la vremea respectivă că stadiul de execuţie a lucrării este de 84,75%.

Construcţia autostrăzii Nădlac-Arad a fost împărţită în două loturi, pe o distanţă totală de aproape 39 kilometri. Primul a fost adjudecat de asocierea româno-portugheză Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, pentru 115,8 milioane euro, iar lotul al doilea a revenit Alpine Bau, valoarea contractului fiind de 124,45 milioane euro.

Lucrările de construcţie pentru cele două tronsoane au fost deschise în octombrie 2011, termenul de execuţie fiind de un an şi jumătate.

CNADNR a reziliat la finele anului 2012 contractul pentru construirea primului tronson al autostrăzii, motivul principal fiind întârzierea lucrărilor, şi a atribuit, în decembrie 2013, asocierii italo - germane Astaldi - Max Boegl, un contract de 308 milioane de lei (69 milioane de euro), cu TVA, pentru finalizarea acestora.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici