- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (28.06.2013, 11:56)
- Liviu Iancu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
CONFERINŢA Mediafax Talks about Transport&Logistics - GFR: Tot mai multe transporturi ocolesc România din cauza stării precare a infrastructurii feroviare
Starea proastă a infrastructurii feroviare la nivel naţional determină operatorii care transportă marfă din Asia să ocolească România, a declarat vineri, la conferinţa MEDIAFAX Talks about Transport & Logistics, Sorin Chinde, directorul general al Grupului Feroviar Român (GFR).
Urmărește
392 afișări
CONFERINŢA Mediafax Talks about Transport&Logistics - GFR: Tot mai multe transporturi ocolesc România din cauza stării precare a infrastructurii feroviare (Imagine: Marius Vasilica/Mediafax Foto)
"Starea infrastructurii feroviare din România este departe de a fi ceea ce ne trebuie pentru a permite transporturi de calitate la un cost rezonabil şi, implicit, de a contribui la dezvoltarea economică a ţării", a spus Chinde.
El a adăugat că starea precară a infrastructurii face ca România să rişte să piardă avantajul pe care îl are cu portul Constanţa, cel mai mare port la graniţa de Est a Uniunii Europene, într-o zonă sigură.
"În condiţiile în care Asia este un partener din ce în ce mai important pentru Uniunea Europeană, tot mai multe transporturi ocolesc România, se duc în Croaţia sau se duc direct în porturile din vestul Uniunii Europene, deşi, ca nivel al costurilor şi timp de tranzit, portul Constanţa ar fi o alternativă mult mai viabilă", a mai spus Chinde.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Răspunde Guvernul Ciolacu 2 așteptărilor TALE, ca administrator al României în 2025? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Reacţia lui Lasconi la stabilirea datei alegerilor prezidenţiale pe 4 mai: „Rămân trei întrebări la care nu ne-au răspuns încă”
-
România găzduieşte 15.000 de militari în exerciţii NATO de amploare
-
Emil Hurezeanu, despre Visa Waiver: Va fi nevoie de o autorizare electronică în sistemul ESTA
Grup Feroviar Român este cel mai mare jucător privat din sectorul transportului feroviar din România şi unul dintre principalii competitori la nivelul Europei Centale şi de Sud-Est.
GFR, parte a grupului Grampet, controlat de omul de afaceri Gruia Stoica, a fost declarat câştigător în procesul de privatizare a CFR Marfă, oferind un preţ de 202 milioane euro pentru pachetul de 51% din acţiuni şi asumându-şi investiţii de 900 milioane lei plus 1,5 milioane euro investiţii de mediu.
Citește pe alephnews.ro: Cu cât e plătit statul degeaba? Shoji Morimoto, cunoscut drept „omul care nu face nimic”, a transformat un concept inedit într-o carieră profitabilă
Citește pe www.zf.ro: Şi iată că iese la iveală preţul Schengenului: Gazele din Marea Neagră vor merge în Austria şi Germania
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cauza medicală a morții lui Liam Payne a fost confirmată într-o anchetă în Marea Britanie. Ce i-a cauzat decesul artistului
Oraşul din România care lasă în urmă marile Capitale europene: după investiţii de 2,5 mld. de euro, a devenit oraşul unde toţi vor să trăiască
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Imagini incendiare cu prezentatoarea TV care face o avere pe site-urile destinate adulților. S-a cuplat cu prietenul fostului iubit
PROSPORT.RO
Despărțire la început de 2025?! Vedeta de la Neatza cu Răzvani și Dani ar fi pus capăt relației
CANCAN.RO
Care sunt numerele de înmatriculare interzise în România, în 2025. Aceasta este lista completă
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe