Consumatorul român este mai puţin interesat de plantele modificate genetic şi mai mult de calitate

Conform unui studiu realizat de AgroBiotechRom, consumatorul român nu este, interesat în primul rând de conţinutul produselor de plante modificate genetic, ci pune preţ mai întâi pe prospeţimea şi calitatea produsului.

Urmărește
118 afișări
Imaginea articolului Consumatorul român este mai puţin interesat de plantele modificate genetic şi mai mult de calitate

Consumatorul român este mai puţin interesat de plantele modificate genetic şi mai mult de calitate

Clienţii supermarketurilor au devenit mai atenţi la produsele fără gluten şi fără lactoză, studiul remarcând şi menţinerea tendinţei gătitului acasă.

Plantele modificate genetic au în spate foarte multă cercetare din partea specialiştilor din domeniu, sunt pe piaţa mondială de aproape 25 de ani şi sunt studiate de mai bine de 40. Acestea nu au beneficiat de cea mai „fericită definiţie”, însă în realitate nu reprezintă un pericol, a explicat Mihaela Vasile, preşedinta organizaţiei AgroBiotechRom.

„Dorim să dezvoltăm o informare cât mai corectă către consumatori” a adăugat aceasta, discutând despre „Fake News Food” în cadrul evenimentului „Meet the Food” care a avut loc vineri în Bucureşti.

AgroBiotechRom este o asociaţie profesională a producătorilor şi utilizatorilor de biotehnologii agricole din România.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici