Corporatiştii şi femeile care nu mai gătesc cresc vânzările de mâncare la caserolă în supermarketuri

Piaţa produselor ready-meal (gata preparate) creşte cu 10% pe an, susţinută de tot mai mulţi angajaţi ai companiilor care renunţă la masa de prânz la restaurant şi cumpără salate sau carne la caserolă din magazine, dar şi de gospodinele care nu mai au timp să gătească, potrivit Cris-Tim.

Urmărește
639 afișări
Imaginea articolului Corporatiştii şi femeile care nu mai gătesc cresc vânzările de mâncare la caserolă în supermarketuri

Corporatiştii şi femeile care nu mai gătesc cresc vânzările de mâncare la caserolă în supermarketuri (Imagine: Shutterstock)

"Au început să crească foarte mult produsele ready-meal - produse gata preparate, precum humusul, fasolea bătută, salata de vinete, aripioarele picante, puiul shanghai sau pieptul de pui la caserolă. Această piaţă creşte în fiecare an cu 10% comparativ cu anul anterior", a declarat agenţiei MEDIAFAX Radu Timiş, proprietarul producătorului alimentar Cris-Tim.

El a spus că vânzările au fost stimulate şi de expansiunea lanţului Mega Image, care a încurajat acest tip de produse.

"Cu un magazin în apropiere, din ce în ce mai mulţi corporatişti renunţă la masa de prânz la restaurant şi cumpără produse gata preparate, la caserolă. Aceste produse sunt mai ieftine decât masa la restaurant, iar oamenii fac economie. Se poate ajunge în acest fel ca o persoană să mănânce un prânz cu 10-15 lei", a spus Timiş.

Acesta a adăugat că o altă categorie care ajută la creşterea pieţei ready-meal sunt gospodinele care nu mai gătesc.

"Gospodinele au devenit mai pragmantice şi încep să cumpere produse gata preparate. E mai uşor pentru ele să cumpere direct, decât să piardă timpul în bucătărie, preparând", a afirmat şeful Cris-Tim.

Timiş a arătat că, din cauza scăderii puterii de cumpărare a populaţiei, există tendinţa ca producătorii de alimente să reducă greutatea porţiilor la caserolă de la 200-250 de grame la 100-150 de grame.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici