Comparativ cu decembrie, Dacia a înregistrat o creştere de 11,9%, potrivit datelor prezentate, miercuri, de Asociaţia Producătorilor Auto şi Dealerilor din Bulgaria.
Doar alte două mărci au înregistrat creşteri în ianuarie, respectiv Renault şi KIA. Vânzările Renault au avansat cu 41,9%, la 44 de unităţi, iar cele ale KIA cu 43,3%, la 43 de unităţi, potrivit Novinite.
Dacia a fost urmată în topul vânzărilor pe ianuarie de Peugeot, cu 119 maşini, şi Ford cu 118.
Interesul crescut al bulgarilor pentru Dacia este explicabil prin preţul mai scăzut al modelului produs în România, potrivit organizaţiei, citată de publicaţia Darikfinance.
În 2009, Dacia a fost a şaptea marcă în funcţie de vânzări în Bulgaria, cu 1.744 unităţi, în creştere cu 6,7% faţă de anul 2008, arată datele disponibile pe site-ul asociaţiei constructorilor auto.
Constructorul român a fost depăşit anul trecut de Toyota (2.820 unităţi), Peugeot (2.263 unităţi), Volkswagen (2.251), Opel (2.191), Ford (2.030) şi Citroen (1.829).